فشن شوی بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر+ببینید

۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۵:۱۰
کد خبر: ۵۱۷۵۹۵
فشن شوی بازیگران زن در جشنواره فیلم فجر+ببینید
امسال هم بعضی از هنرمندان با پوشش عجیب و غیرمتعارف به سینمای رسانه‌ها امدند.

به گزارش خبرگزاری برنا، ظرف چند سال گذشته ظاهر و پوشش بازیگران به عبارت دیگر سلبریتی‌ها در جشنواره فیلم فجر توجه رسانه‌ها و افکار عمومی را به خود جلب کرده است به طوری که بعضا شاهد حاشیه‌هایی در این ارتباط بودیم که شاید تندترین آن مربوط به جشن حافظ سال جاری بود جشنی که به همت علی معلم و همسرش هر سال در برج میلاد برگزار می شد و امسال با چند روز تاخیر در تالار وحدت برگزار شد. پوشش بعضی از هنرمندان به همراه همسرشان در این جشن سبب ساز واکنش تند نشریه "یالثارات" شد که البته کشمکش هنرمندان با این هفته‌نامه چندین هفته ادامه یافت.

امسال محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر در نشست خبری قبل از جشنواره در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اعمال قانونی برای پوشش رسمی هنرمندان در کاخ مطبوعات، گفت: واقعا، این نکته‌ای است که بنظرم به شکل قانونی نمی توان با آن برخورد کرد و تنها از هنرمندان خواهش میکنم که با پوشش کاملا رسمی در برج میلاد حاضر شوند و از بروز حواشی جلوگیری کنند.

اما با تمام حواشی و صحبت‌های که در این باب صورت گرفته است امسال هم شاهد پوشش‌های عجیب و غیر متعارف هستیم که نمونه‌های از آن را مشاهده می کنید.

عکاس: متین قاسمی

ز

سسنهمین+شب+جشنواره+فیلم+فجر+-+2هشتمین+شب+جشنواره+فیلم+فجر-2ک

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز