« رو به فردا » با رادیو تهران

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۰:۴۲:۲۸
کد خبر: ۵۲۰۶۸۳
« رو به فردا » با رادیو تهران
حدود سه ماه به انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، شبکه رادیویی تهران از این هفته با ویژه برنامه های متعدد به استقبال این دوره از انتخابات می رود.

به  گزارش خبرگزاری برنا، روز 29 اردیبهشت سال 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان برگزار می شود. شبکه رادیویی تهران هم با برنامه های جدید و متنوع از جمله " جزر ومد "، " افق "، "رو به فردا "، " مجله سیاسی " و " راه نو " و... زنگ انتخابات را به صدا درآورده است.

مهدی رادفر تهیه کننده ویژه برنامه "رو به فردا " با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه انتخاباتی رو به فردا کاری از گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران است که چهارشنبه ها از ساعت 13 روی آنتن می رود.

طبق پیش بینی های صورت گرفته قرار در برنامه رو به فردا، درباره تمهیدات، پیش بینی ها و اقدامات مسئولان و دست اندرکاران شهرستان ها در برگزاری انتخابات پیش رو گفت وگو شود. از فرمانداران و شهرداران گرفته تا مجریان برگزاری انتخابات به برنامه دعوت می شوند.

علاوه بر این، این برنامه به شهرستان های استان تهران اختصاص دارد و شهروندان این شهرستان ها می توانند در خصوص حضور در انتخابات و انتظارتشان صحبت کنند.

ستاره نقدی و مهدی رادفر تهیه کننده و اکبر یاری و محمد حسین امیدی اجرای این برنامه را بر عهده دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز