فیلم داستانی «پرچم» در یزد کلید خورد

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۵:۱۵:۳۴
کد خبر: ۵۲۰۹۷۶
فیلم داستانی «پرچم» در یزد کلید خورد
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تولید فیلم داستانی «پرچم» با موضوع وحدت اسلامی به کارگردانی «اصغر عباسی» در یزد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این اثر محصولی از باشگاه فیلم سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی است که با همکاری حوزه هنری استان یزد به نویسندگی و کارگردانی «اصغر عباسی» فیلمساز ابرکوهی تولید خواهد شد.

به گفته‌ی عباسی، در این اثر سه دقیقه‌ای، وحدت اقوام در مبارزه با داعش به تصویر کشیده می‌شود.

کارگردان فیلم «پرچم» با بیان این که در این فیلم چهار قوم ایرانی، کرد، عرب و افغانی به صورت متحد و منسجم در جبهه مقاومت سوریه به نبرد با داعش و تکفیری‌ها می‌پردازند، افزود: آنها با اتحاد و پایمردی با کمک یکدیگر پرچم داعش را که نماد این گروه تروریستی است به پایین آورده و پرچم اسلام را به اهتزاز درمی‌آورند.

وی هدف از تولید این فیلم را نشان دادن وحدت و همبستگی میان اقوام مختلف در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) در مواقع حساس و اضطراری عنوان کرد.

عباسی با اشاره به بازسازی برخی لوکیشن‌ها و استفاده از جلوه‌های ویژه بصری، ادامه داد: تصویربرداری این فیلم کوتاه که اکثر عوامل آن بومی هستند در یزد انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: محمدرضا امیرخانی، مهدی مالکی، ملیحه خوشنام، حجت‌الله مرادپور، ابوالفضل مرادپور، هادی جادری و عیسی خان یوسفی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

مدیر تصویربرداری و نورپردازی این فیلم احسان دادرس، صدابردار: حمید دهقان، مدیر تولید: سید مصطفی فخاری، دستیار کارگردان: مصطفی بوعذار، تدوین: سیاوش کردجان ، صداگذار: مهدی جمشیدیان، جلوه‌های ویژه: وحید ربانی، دستیاران تصویر: مرتضی ایمانی و سیدعلی طباطبایی، طراح صحنه: حبیبه گلمکانی، دستیار صحنه: مرتضی انیسی، منشی صحنه: نیلوفر کشوری، دستیارتولید: محمد ذنوبی، تدارکات: علیرضا مدرسی‌پور و عکاس: امیر جلالی، دیگر عوامل تولید این فیلم هستند.

نظر شما