داریوش بابائیان در گفتگو با برنا:

فیلمبرداری "جوراب شو" از نیمه گذشت/صدور پروانه ساخت قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر

۱۳۹۵/۱۱/۲۶ - ۱۶:۵۵:۵۷
کد خبر: ۵۲۱۰۶۸
فیلمبرداری جوراب شو از نیمه گذشت/صدور پروانه ساخت قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر
تهیه کننده فیلم سینمایی "جوراب شو" از آخرین وضعیت فیلمبرداری این اثر سخن به میان آورد.

داریوش باباییان تهیه کننده فیلم سینمایی "جوراب شو" در ارتباط با آخرین وضعیت تولید این اثر سینمایی به خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، گفت: دهم ماه جاری پروانه ساخت این سناریو را دریافت کردیم و سریعا فیلمبرداری این اثر را در تهران و اطراف کرج آغاز کردیم.

وی با اعلام اینکه فیلمبرداری "جوراب شو" تقریبا از نیمه گذشته است، بیان کرد: سحر ولدبیگی، مریم شاه ولی، مجتبی مایلی، مجید مختارپور، پارسیا شکوری، ترنم کرمانیان و احمدرضا اسعدی بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل می‌دهند.

«جوراب شو» یک فیلم کودک است و قصه عروسک هایی را روایت می کند که دلشان می خواهد با سازندگان خود به تلویزیون بروند و برنامه اجرا کنند که در ادامه اتفاقاتی رخ می دهد.

باباییان اضافه کرد: سحر ولد بیگی، حمیدرضا اسعدی، مریم شاه ولی، محمد مایلی، مجید مختارپور، ترنم کرمانیان و ... از بازیگران این اثر هستند البته از  ۲ بازیگر تئاتری و چند بازیگر خردسال هم برای ایفای نقش در این اثر استفاده می کنیم. از عوامل پشت صحنه «جوراب شو» هم می توانم به مدیر فیلمبرداری: فریبرز سیگارودی، کارگردان و طراح صحنه: علیرضا محمودزاده، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر تولید: کیان باباییان، تدوین: حامد رضی، صدابردار: هادی معنوی پور، مشاور کارگردان بیژن میرباقری، طراح لباس: حمیده رسولی، عروسک گردانان و صدا پیشگان: بهرام بهبهانی، حمیده رسولی، نسیم یاقوتی، عباس فرطوسی، گروه کارگردانی: دانیال اسماعیل زاده، شیما افسری، منشی صحنه: سمانه واعضی، گروه صحنه: محسن جمشیدی، فرهاد نصر، مسئول لباس: زهرا نامور و ... اشاره کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز