حضور پررنگ فعالان رسانه در جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت

۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۹:۱۱
کد خبر: ۵۲۲۵۰۲
حضور پررنگ فعالان رسانه در جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت
دبیرخانه جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت از فعالان فرهنگی و رسانه ای، دعوت کرد تا در نخستین جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، حضوری پررنگ داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای مدافعان حرم و حریم انقلاب اسلامی با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط  فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می شود.

تولیدات صدا و سیما و ویدئو رسانه، هنر مقاومت( اشعار، داستان، عکس، کاریکاتور و طرح گرافیکی منتشرشده در رسانه ها)، پادکست، آوا، مقاله و تحلیل، تولیدات رسانه های اجتماعی، سایت و وبلاگ، بازی رایانه ای و انیمیشن، اخبار و تحلیل منتشر شده در روزنامه ها و هفته نامه های رسمی، خبرنگار ویژه مدافعان حرم و زندگی نامه و کتاب دفاع از حرم و شهدای آن، زمینه های رسانه ای، این جشنواره است.

تا کنون استقبال مناسبی از این جشنواره شده است و انتظار می رود تا پایان مهلت ارسال آثار فعالان فرهنگی و رسانه ای در حوزه شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت، حضور بسیار بیشتری در این جشنواره داشته باشند.

این جشنواره از 13 بهمن شروع شده است و علاقه مندان تا پایان فروردین 1396 مهلت دارند، آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک   resaneh.jashnvare@gmail.com  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز