«آب هرگز نمی‌میرد» را از رادیو تهران بشنوید

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۹:۵۶
کد خبر: ۵۲۳۵۸۱
«آب هرگز نمی‌میرد» را از رادیو تهران بشنوید
«آب هرگز نمی‌میرد» روایت خاطرات فرمانده‌ی گردان حضرت ابالفضل (ع) لشگر انصارالحسین (ع) استان همدان، سردار جانباز میرزامحمد سُلگی است که امروز در رادیو تهران معرفی و روایت می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، کتاب "آب هرگز نمی میرد"، که  به همت حمید حسام به رشته تحریر درآمده است،  حکایت مردان مرد گردان ابالفضل(ع) خاطرات سردار جانباز میرزا محمد سلگی است این کتاب امروز از برنامه «مرز پرگهر» از ساعت 12 و 40 دقیقه از رادیو تهران معرفی می شود.

 کتاب "آب هرگز نمی‌میرد" اگرچه در زمره‌ی کتاب‌های خاطره‌نگاری می‌گنجد اما از شیوه روایتی تازه و نو بهره برده است. برای جامعیت روایت و تکمیل خاطرات وی، از روایت و خاطرات تعدادی از رزمندگان و فرماندهان لشگر همدان هم استفاده است. خصوصیت دیگر کتاب، بیان صریح و شفاف و بدون اغراق راوی و نویسنده از وقایع جنگ است، به‌طوری‌که خوانند تصور می‌کند در گرماگرم وقایع و رخدادهای جنگ قرار دارد.

اشعار و دست نوشته های عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس در برنامه مرز پرگهر خوانده می شود و  علاوه بر خوانش داستان، وصیت نامه و نامه های رزمندگان هم قرائت خواهد شد.

 در حوزه دفاع مقدس شش عنوان برنامه جدید با نام‌های «پلاک»، «همسنگر»، «مرز پرگهر»، «سکانس حماسه»، «الماس‌های درخشان» و «مروارید‌های خالی» در جدول پخش رادیو تهران قرار گرفته است که به ایثارگران، جانبازان، ادبیات، فرهنگ و سینمای دفاع مقدس می‌پردازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز