مراسم روز جهانی سندروم داون در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی شود

۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۲۳۷۳۴
مراسم روز جهانی سندروم داون در فرهنگ سرای ارسباران برگزارمی شود
مراسم روزجهانی سندروم داون با حضور علی ربیعی وزیر کارو امور اجتماعی، اصغر دادخواه رییس المپیک ویژه ایران، همایون اسعدیان و سید وحید حسینی کارگردان، ساحل همتی عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران، علی دهکردی بازیگر و روزبه نعمت اللهی خواننده سه شنبه 3 اسفند ساعت 14 در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، این ویژه برنامه با حضور علی ربیعی وزیر کارو امور اجتماعی، علی دهکردی و مریم معصومی (بازیگر) و اجرای محمود رضا قدیریان مجری تلویزیونی با اجرای برنامه های شاد، نمایش با حضور گروه هنری ماها، اجرای موسیقی به سرپرستی امیرحسین حسینی نیا و تقلید صدای یوسف کرمی در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

سندورم داون یکی از شایع ترین معلولیت ها در جهان است که یک و نیم تا 2 درصد معلولیت ها را در بر می گیرد. مبتلایان

به سندروم داون با 47 کروموزم متولد می‌شوند، در حالی‌که انسان‌های سالم 46 کروموزمی هستند و همین اختلاف باعث شده تا آنها کمی از هم سن و سال‌های خود دیرآموزتر باشند، اما در مقابل، این اشخاص کاملا صادق، صمیمی و مهربان هستند .

این برنامه به همت فرهنگ سرای ارسباران و همکاری سازمان بهزیستی کشور، سامانه حمل و نقل معلولین و جانبازان شهرداری تهران وکانون خیریه سندروم داون برگزار می شود .

علاقه مندان برای حضور دراین برنامه می توانند به نشانی خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان ، خ جلفا مراجعه فرهنگ سرای ارسباران مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره تلفن 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز