پیام تشکر تهیه کننده فیلم سینمایی «آپاندیس» از اهالی رسانه و منتقدان

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۰۴:۴۶
کد خبر: ۵۲۴۸۷۸
پیام تشکر تهیه کننده فیلم سینمایی «آپاندیس» از اهالی رسانه و منتقدان
مقصود جباری تهیه کننده فیلم سینمایی «آپاندیس» با انتشار پیامی از اهالی رسانه و منتقدان تشکر کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، پس از اولین اکران فیلم سینمایی «آپاندیس» در خانه هنرمندان، مقصود جباری تهیه کننده این فیلم ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه و منتقدان پیامی را به شرح ذیل منتشر کرد:

 

تشکر از همه کسانی که به اولین اکران فیلم آپاندیس آمدند.

آنچنان ما را مشعوف کردند و به وجد آوردند که همه ی نادیده گرفتن های قبلی این فیلم از تنمان بیرون رفت.نمی توانم دو بازیگر اصلی فیلم، آنا نعمتی و امیرعلی دانایی را مدیون ارادت خود قرار ندهم که کنار بازیگران کمتر سرشناس فیلم یک دست درخشیدند و تلاش بر کالبدی غیر کلیشه ای و باورپذیر نمودند.

بی تردید ارزش نهفته در این اثر که در اولین اکرانش موجب رضایت مندی کارشناسان ، مخاطبان و نیز سربلندی حقیر برای تکیه کردن به جوان های پرتلاش شده است را پاس میدارم. ممنون از مدیریت خانه هنرمندان، انجمن منتقدان و تک تک بزرگانی که با همدلی عوامل و هنرمندان فیلم آپاندیس یکی شدند و ما را به لطف شان امیدوار کردند.

از خدای بزرگ آرزومندم عمرم باقی باشد تا دوباره جای جولان به جوانان دهم و همیشه سپاسگزار آزادگی کارشناسان و قلم به دستانی که خوب از بد تفکیک می کنند، باشم.

بی شک از تمامی هنرمندان این فیلم به خصوص مربع حسین نمازی ،مرتضی علی عباس میرزایی ، امیرعلی دانایی و بانو آنا نعمتی در آینده بیشتر خواهیم دید و شنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز