وب‌سایت جشنواره سینه‌کوئست امریکا نوشت

«چهارشنبه» فیلمى قدرتمند با درامى استادانه و بازى‌هایى قوى

۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۲:۵۲:۴۷
کد خبر: ۵۲۸۵۶۴
«چهارشنبه» فیلمى قدرتمند با درامى استادانه و بازى‌هایى قوى
فیلم «چهارشنبه» سروش محمدزاده که موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی بخش هنروتجربه در جشنواره سی‌و‌چهارم فیلم فجر شده بود، در چهارمین حضور بین‌المللى خود در بخش مسابقه فستیوال CineQuest (سینه‌کوئست) آمریکا حاضر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، در نقدى که وب‌‌سایت رسمى این جشنواره منتشر کرده، «چهارشنبه» را فیلمى قدرتمند با درامى استادانه و بازى‌هایى قوى دانسته و در همین راستا نوشته است: «چهارشنبه، فیلمى با تاثیرى عمیق و درامى استادانه است. داستانى بى‌واسطه و حیرت انگیز در سینمایى که به ندرت روى چنین داستان‌هایى سرمایه گذارى مى‌کند. فیلمى درباره انتخاب بین عشق، خشم و سنت در ایران معاصر.»

جشنواره بین‌المللی فیلم سینه‌کوئست به عنوان بهترین جشنواره فیلم آمریکا از نگاه خوانندگان روزنامه USA Today انتخاب شده است. این جشنواره در دو بخش فیلم‌های کوتاه و بلند از ٢٨ فوریه تا ١٢ مارس ٢٠١٧ در سیلیکون‌ولى امریکا برگزار مى‌شود.

شهاب حسینی، آرمان درویش، نسیم ادبی، هستی مهدوی‌فر، امیر حسین شام‌بیاتی، گیتی قاسمی، الهام حاج فتحعلی، فرخنده فرمانی‌زاده، رسول ادهمی، نیما راد، پیام اینالویی، محمدرسول صفری، حمیدرضا جانباز، امیر کوروش زاده، بهناز بستان دوست، صمد عدالت زاده، مهدی حاج صفار، آریو ملت‌دوست، ایلیاکیوان، پانته آ کی‌قبادی، احسان ناجی و علیرضا خاتمی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و تهیه آن را یوسف وجدان دوست به عهده داشته است.

«چهارشنبه» پیش از این در جشنواره‌هایی چون: سائوپائولو برزیل، آنتالیا ترکیه و فیلم‌هاى ایرانى لندن حضور داشته است.مرجان علیزاده پخش بین‌المللی فیلم «چهارشنبه» را برعهده دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز