معاون امور استان‌های رسانه ملی:

شبکه های استانی باید صدای مردم باشند

۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۰:۱۱
کد خبر: ۵۲۹۰۶۹
شبکه های استانی باید صدای مردم باشند
نشست سراسری مدیران کل مراکز استان های صدا و سیما با حضور معاونین رسانه ملی در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر علی دارابی در جمع مدیران کل مراکز استانی با اشاره به اقدامات خوب مراکز طی مناسبت‌های مختلف و لزوم آمادگی آنها برای نوروز 96 اظهار کرد:

امیدواریم در مراکز استانی شاهد اتفاقات جدی و رو به جلو باشیم و به این ترتیب گامی مثبت در راستای اهداف رسانه ملی برداریم.

وی تهیه و تولید بسته های معرفی استان در قالب برنامه های کوتاه و جذاب و استودیوگریزی را یکی از سیاست‌های اساسی صدا و سیما دانست و بیان کرد: این مسئله باید از مراکز استانی و در فرصت نوروز که آب و هوای بیشتر استان‌ها مناسب است شروع شود.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه مدیرانی همچون استانداران عنایت ویژه‌ای به جشنواره تولیدات مراکز استانی دارند گفت: استان‌های متعددی خواهان برگزاری این جشنواره و در نوبت انتظار هستند.

دکتر دارابی با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استانی شهریورماه ٩٦ در شهر سنندج عنوان کرد: ارزیابی و داوری آثار در بازه زمانی سال 1395 و سه ماهه نخست سال آینده خواهد بود.

معاون امور استان‌های صدا و سیما افزود: اردیبهشت‌ماه 96 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، مشارکت مردمی و تبیین دیدگاه‌های امام و رهبری در مورد نامزد‌ اصلح اولویت رسانه ملی است البته در زمینه انتخابات شوراها، بار اصلی بر دوش مراکز استانی خواهد بود.

معاون امور استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه برگزاری نشست مجریان اقدام ارزنده‌ای است عنوان کرد: بخشی از خروجی این کار در 22 بهمن مشهود بود و به همین دلیل، دومین نشست مجریان هم به زودی برگزار خواهد شد.

معاون امور استان‌های صدا و سیما تصریح کرد: لازم است نگاهی ویژه به برنامه‌های معارفی در برنامه‌های مراکز صورت بگیرد و در این زمینه استفاده از روحانیون جوان می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی گفت: رادیونمای استانی باید به عنوان پدیده نوروزی در مناطق مختلف مورد توجه قرار گیرد همچنین توجه به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 97 هم ضروری است.

معاون امور استانی رسانه ملی افزود: مراکز استانی باید از هم اکنون برای ماه رمضان هم برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و با آمادگی کامل به استقبال این ماه بروند.

دکتر دارابی با بیان اینکه شبکه های استانی صدا و سیما باید صدای مردم باشند خاطر نشان کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت های استان و ارتباط مسئولین استانی و نمایندگان مجلس با مردم از طریق شبکه های استانی در این زمینه موثر خواهند بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز