آغاز دوره جدید آموزش زبان فارسی در توکیو

۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۸:۲۱
کد خبر: ۵۲۹۵۰۳
آغاز دوره جدید آموزش زبان فارسی در توکیو
دوره جدید آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ژاپن، امروز شنبه 14 اسفند سال‌جاری در محل این رایزنی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فرهاد پالیزدار، سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان در توکیو در مراسم افتتاحیه این دوره ضمن خوشامدگویی به زبان‌آموزان، از آنان برای انتخاب زبان فارسی سپاسگزاری کرد.

پالیزدار در ادامه با اشاره به اینکه در این دوره آموزشی، 61 فارسی‌آموز ثبت‌نام شده، در شش سطح، آموزش می‌بینند، گفت: علاوه بر کلاس مبتدی، کلاس‌های مقدماتی 1و2، کلاس‌های متوسط 1و3 و کلاس پیشرفته 1 با استفاده از مدرسان ایرانی و ژاپنی برپا شده است و استاد هیساکو تسونودا و موسوی و نوری در این کلاس‌ها به تدریس می‌پردازند.

در ادامه، فارسی‌آموزان جدید ضمن معرفی خود، به انگیزه و علت ثبت‌نام در کلاس‌های زبان فارسی اشاره و تاکید کردند «دیده‌ها و شنیده‌های ما از ایران، ما را به آموختن زبان فارسی علاقمند کرده است تا بتوانیم ایران را بهتر بشناسیم و به این کشور زیبا سفر کنیم.

گفتنی است، ابتدای اسفند سال جاری نیز سومین دوره آموزش زبان فارسی در قالب سه سطح آموزشی با حضور 29 فارسی‌آموز ژاپنی برگزار شد و هی سا کو سونودا، یعقوبی، حوریه اکبری و فاطمه گیوی و همچنین، هادی احمدی در این دوره آموزشی تدریس کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز