"پایش"، بازارهای نوروزی را پیش بینی می کند

۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵:۵۱
کد خبر: ۵۲۹۹۰۸
پایش، بازارهای نوروزی را پیش بینی می کند
برنامه تحلیلی "پایش" امشب 15 اسفند با حضور کارشناسان اقتصادی، وضع بازارها درسال 96 را پیش بینی و تحلیل می کند.
به گزارش خبرگزاری برنا، در بخش نخست "اسدالله عسکراولادی" فعال اقتصادی، "حسین عبده تبریزی" اقتصاددان و "عبدالعزیز راد درویش" با حضور در این برنامه علاوه بر پیش بینی وضعیت بازارها در سال آینده، توصیه های خود را به  فعالان اقتصادی برای بهبود کسب و کار بهتر، ارائه می کنند.
 
در بخش دیگر برنامه این  هفته، به موضوع زمین خواری پرداخته می شود و این موضوع با ارائه و تحلیل کارشناسان واکاوی خواهد شد. "آنوش رحام" تحلیلگر مسائل گمرکی نیز در این برنامه، پشت  پرده درخواست توقف فعالیت سامانه جامع گمرکی را نشان می دهد. پیگیری و بررسی مشکلات  تولید کنندگان و پایش مردمی بخش آخر برنامه امشب را تشکیل می دهد.
 
سوال نظرسنجی برنامه این هفته نیز به این شرح است: به نظرشما کدام وعده در انتخابات96 رای بیشتری جلب می کند؟ 1- رونق و اشتغال 2- رفع تحریم ها  3- مبارزه با فساد. علاقمندان به شرکت در نظرسنجی برنامه این هفته می توانند عدد گزینه مورد نظر خود را به سامانه 30000111 ارسال کنند.
 
برنامه "پایش" کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب بعد از سریال شبانگاهی با اجرای کیاداوود اسفندیاری از این شبکه پخش می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز