با احتمال حضور تام هنکس

دنی دویتو به «دامبو» پیوست/ بازیگر تیم برتون تعیین شد

۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۳۲۶۰۰
دنی دویتو به «دامبو» پیوست/ بازیگر تیم برتون تعیین شد
دنی دویتو بازیگر کهنه‌کار در فیلم‌ زنده‌ای که قرار است از انیمیشن کلاسیک «دامبو» ساخته شود در نقش رهبر سیرک ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که دنی دویتو برای ایفای نقش رهبر سیرک انتخاب شده ایوا گرین نیز در حال گفتگو است تا در نقش آکروبات‌باز فرانسوی در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

قرار است تیم برتون فیلم زنده «دامبو» را بر مبنای فیلمنامه‌ای که ایرن کروگر با اقتباس از انیمیشن دیزنی نوشته، بسازد. وی نویسنده فیلم‌هایی چون «جیغ ۳» و «تغییر شکل دهندگان» بوده است.

هنوز بازیگر نقش پدر قطعی نشده و ویل اسمیت و کریس پاین هر دو برای این نقش در فهرست بازیگران احتمالی جای دارند.

برای شخصیت‌ صاحب سیرک که نقش منفی فیلم است نیز هنوز بازیگری انتخاب نشده و پیشتر گفته شد احتمال می‌رود تام هنکس در نقش منفی این فیلم بازی کند.

برتون که بالاترین موفقیتش را با فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» در سال ۲۰۱۰ ثبت کرد از سال ۲۰۱۵ برای ساخت «دامبو» انتخاب شد. این فیلم با ترکیبی از جلوه‌های ویژه کامپیوتری و فیلم زنده ساخته می‌شود تا قصه کلاسیک بچه فیل و سفرش را با داستانی خانوادگی که به آن اضافه می شود، به دنیای امروز بیاورد.

تهیه این فیلم را جاستین اسپرینگر که تهیه «تورن: افسانه» و «فراموشی» را برعهده داشته همراه با کروگر انجام می‌دهند.

سال ۲۰۱۶ سال رکوردشکنی برای دیزنی بود و آنها پنج فیلم طلایی تولید کردند که فیلم زنده «کتاب جنگل» از جمله آنها بود. برای سال جدید نیز فیلم زنده اقتباسی از انیمیشن «دیو ودلبر» و نیز نسخه‌های زنده از «مولان»، «پیتر پن» و «علاءالدین» و نیز «شازده کوچولو» راهی پرده‌های سینماها می‌شود.

این استودیو با رفتن سراغ انیمیشن‌های کلاسیک خودش و برگرداندن آنها به فیلم موفقیت بزرگی کسب کرده که آغازگر این مجموعه «آلیس در سرزمین عجایب» توسط خود تیم برتون بود. این فیلم یک میلیارد و ۲۰ میلیون دلار فروش کرد و پس از آن «شریر» با بازی آنجلینا جولی که اقتباسی از «زیبای خفته» بود با فروش بیش از ۷۵۸ میلیون دلار در سراسر دنیا، دیزنی را به طی کردن این روند  ترغیب کرد.

انیمیشن «دامبو» سال ۱۹۴۱ به نمایش در آمد و قهرمان اصلی آن «دامبو» بچه فیلی است که به خاطر گوش‌های بلندش با تمسخر دیگران روبه رو است.

دنی دوویتو چهره‌ای جهانی با نیم قرن سابقه کار بازیگر فیلم‌هایی چون «بتمن‌ باز می‌گردد»، «دوقلوها» و «محرمانه لس‌انجلس» بوده است.

این بازیگر که کارگردانی فیلم‌های پرفروشی مثل «پرتاب ماما از قطار» و «ماتیلدا» را در کارنامه دارد، تهیه‌کننده فیلم‌های مهمی چون فیلم برنده اسکار «ارین بروکوویچ» و «داستان‌های عامه‌پسند» بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز