برگزاری آیین نکوداشت صادق عبداللهی و محمد اوزی در رادیو فرهنگ

۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۲:۵۶:۰۶
کد خبر: ۵۳۳۱۴۶
برگزاری آیین نکوداشت صادق عبداللهی و محمد اوزی در رادیو فرهنگ
صادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ از برگزاری آیین نکوداشت صادق عبداللهی و محمد اوزی ۲ طنزپرداز پیشکسوت رادیو، در روز دوشنبه ۲۳ اسفند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، صادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ از برگزاری آیین نکوداشت صادق عبدالهی و محمد اوزی ۲ طنزپرداز پیشکسوت رادیو روز دوشنبه ۲۳ اسفند ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۵:۰۰ با همکاری رادیو صبا در دفتر مدیریت رادیو فرهنگ خبر داد.

مدیر رادیو فرهنگ گفت: به حق می توان صادق عبداللهی و محمد اوزی ۲ زوج هنری در نوع برنامه های رادیو و تلویزیون در حوزه طنز دانست. پیشینه طنزپردازی این ۲ هنرمند به حدود ۴۰ سال پیش برمی گردد که برنامه های سرگرم کننده خاطره انگیزی در رادیو و تلویزیون پایه گذاری کردند. این ۲ در خلق شخصیت های طنز پیشگام بودند که با استقبال شنوندگان و بینندگان مواجه شدند. از جمله برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» و برنامه «بعد از خبر»، شخصیت پردازی های بیادماندنی این ۲ طنزپرداز است.

وی افزود: صادق عبداللهی و محمد اوزی برنامه های منظمی درباره طنز و سرگرمی در رادیو داشته اند. از جمله برنامه «یک صبح تازه» و برنامه «طنز و ترانه» که در رادیو فرهنگ و رادیو صبا توسط صادق عبداللهی اجرا می شد و برنامه «صبامک» و «چند قدم دورتر» که توسط محمد اوزی اجرا شده است.

رحمانیان یادآور شد: از آغاز تاسیس و راه اندازی رادیو صبا که هدف اصلی اش تولید و پخش برنامه ای طنز و سرگرمی است، از حضور این ۲ همکار گرامی که صاحب تجربه های مفیدی در حوزه طنز و سرگرمی هستند بهره برده ایم، اکنون در پایان سال ۹۵ و در آستانه نوروز ۹۶ بر خود لازم دانستیم که همچنان آن ها را در کنار خود حس کنیم تا از تجربه ها و مهارت های آنها به درستی الگوبرداری کنیم.

وی ادامه داد: جوانان و علاقه مندان به طنز باید در یادگیری این حرفه از خود اشتیاق نشان دهند تا زنجیره تجربه های پدران به پسران منتقل شود. این ۲ همکار گرامی با ایمان و اعتقاد راستین به کار و فعالیت خود درس صداقت و تعهد را به ما آموخته اند. محمد اوزی با خلق شخصیت «عمو صبامکی» دغدغه ها و تجربیات دیروزش را در قالب برنامه شاد و مخاطب محور به نسل امروز ما منتقل می کند و نیز صادق عبداللهی با لحن گرم و مخاطب پسندش روز و روزگار را بر مخاطبان خوش و شیرین می کند.

رحمانیان در پایان گفت: ما به تجربه و حرفه متعهدانه این ۲ هنرمند افتخار می کنیم که پس از سال ها بازنشستگی همچنان در کنار ایشان قرار داریم و از باورهای آنها بهره می گیریم.

نظر شما