معاون وزیرارشاد: آینده موسسه هنرمندان پیشکسوت درخشان است

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۵:۳۴:۲۸
کد خبر: ۵۳۴۴۶۲
معاون وزیرارشاد: آینده موسسه هنرمندان پیشکسوت درخشان است
معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: موسسه هنرمندان پیشکسوت وضعیت خوبی دارد و آینده درخشانی نیز برای اش پیش بینی می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علی مراد خانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اسفند ماه اظهار داشت: خوشبختانه در جلساتی که با محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم معلو شد کارهای خوبی برای موسسه انجام شده و برای آینده آن روزگار خوبی پیش بینی میکنیم.

وی افزود: سید عباس عظیمی مدیر عامل موسسه علی رغم تنگناها و مباحث مالی این موسسه را خیلی خوب اداره کرد و به جایگاه واقعی رسانده است.

مراد خانی گفت:یکی از کارهای خوب موسسه در سال 95 سفر گروهی کیش بود که امیدوارم استمرار داشته باشد چون کار با برکت و اتفاق مبارکی بود.

در ادامه سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه پیشکسوتان هنرمند از احداث موزه برای پیشکسوتان در آینده خبر داد.

وی همچنین گفت: هدایای نوروزی هنرمندان پیشکسوتان درب منزل آنها تقدیم می شود.

رضا بابک هنرپیشه تئاتر و تلویزیون در این برنامه با گله از برخی سینماگران گفت: اما امیدوارم شرایطی به شکلی ترتیب داده شود که ما هم بتوانیم کار کنیم پیشکسوتان هنوز توانایی کار کردن دارند در حالیکه در سینما فقط آدم های خاص خودشان را به کار دعوت می کنند.

در مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد اسفند ماه از هنرمندان محمد ساربان بازیگر،علی فریدونی عکاس، منصور تامسون رشته تجسمی،کریم بهمنی نور پرداز، رشید بدل دوست خواننده، ذبح الله احمدی، مرتضی دل شمع نوازنده،هادی حاجی آقاجانی خوشنویس، طاها بهبهانی، مهدی شمس نیک نام رشته موسیقی، عزت الله رمضانی فربازیگر، ناصر جواهر پور هنرمند خوشنویس، سفر علی اصغر زاده کارگردان، مهربانو توفیق نوازنده، جلیل فرجاد بازیگر ،محمود نادعلی شاعر،رضا بابک بازیگر، سیروس گرجستانی بازیگر، محمد سعید شریفی آهنگساز، عباس اخوین هنرمند خوشنویس، محمد حسن داورزنی هنرمند تجسمی و محمد علی شیرازی، با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

نظر شما