هنرمندان در اختتامیه نمایش «افرا»

احمد ارجمندی را با افتخار به تئاتر معرفی می کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۴۲:۵۸
کد خبر: ۵۳۶۴۳۵
احمد ارجمندی را با افتخار به تئاتر معرفی می کنیم
نمایش «افرا» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی احمد ارجمندی جمعه شب ۲۷ اسفندماه با برگزاری یک مراسم اختتامیه مختصر در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به اجرای خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، اصغر همت مدیرعامل خانه تئاتر در پایان اجرای نمایش «افرا» به کارگردانی احمد ارجمندی گفت: خوشحالم که این اثر را دیدم، این را هم بگویم که احمد ارجمندی را از ۱۵ سالگی می شناسم که با توان و سخت کوشی با این شرایط جسمانی هنر تئاتر را به طور جدی دنبال کرد و اکنون به موفقیت رسید. من از زمانی که او را می شناسم همراه و کمک او بودم. من اجرای نمایش «افرا» را از خود آقای بیضایی دیده بودم و امروز با دیدن این نمایش به کارگردانی احمد ارجمندی بهتر نمایش را درک کردم، به هر صورت به کارگردان و بازیگر و عوامل نمایش افرا بابت این اجرای خوب خسته نباشید می گویم.

جواد مزدآبادی کارگردان تلویزیون هم توضیح داد: من از سالها قبل احمد ارجمندی را می شناختم، در زمان نوجوانی در یک اثر من بازی کرد که با استقبال خوبی در ایران و خارج از ایران مواجه شد. از آن پس احمد هنر را به طور کاملا حرفه ای دنبال کرد و اکنون خود او نیز چندین فیلم ساخته که با استقبال خوبی هم در ایران و هم در خارج از ایران مواجه شده است. باور کنید امشب با دیدن نمایش «افرا» به کارگردانی او به خودم افتخار می کنم، گاهی وقتی می خواهم به شاگردانم الگویی را معرفی کنم که مصمم و جدی هنر را دنبال می کند و وضعیت جسمانی برایش مهم نیست احمد ارجمندی را با افتخار به آن ها معرفی می کنم.

نمایش «افرا» به نویسندگی بهرام بیضایی و کارگردانی احمد ارجمندی با بازی فائزه روزبهانی از ۱۵ تا ۲۷ اسفندماه ۹۵ در تالار پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت و با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و هنرمندان رو به رو شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز