پژمان جمشیدی:

پیمان قاسم خانی در کمدی سینمای ایران استثناء است/ او بی نظیر است

۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۱:۳۵:۴۴
کد خبر: ۵۳۶۸۰۹
پیمان قاسم خانی در کمدی سینمای ایران استثناء است/ او بی نظیر است
پژمان جمشیدی بازیگر فیلم سینمایی"خوب، بد، جلف" از نقش آفرینی در این اثر سینمایی سخن به میان آورد.

پژمان جمشیدی بازیگر فیلم سینمایی"خوب، بد، جلف" در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما با اشاره به اینکه اولین فیلم پیمان قاسم خانی قرار نبود در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد، بیان کرد: تهیه کننده و کارگردان این فیلم بدنبال اکران عمومی این اثر سینمایی قبل از جشنواره فیلم فجر بودند و خیلی خوشحال هستم که این فیلم خول در جشنواره به انتخاب هیات داوران حضور پیدا کرد.

وی در پاسخ به اینکه همکاری با پیمان قاسم خانی در مقام کارگردانی چطور بود، گفت: همکاری با قاسم خانی در هر مقامی لذت بخش است و فارغ از تمام توانایی که در کمدی ایران او را استثناء کرده است، آدم بی نظیری است.

جمشیدی با اعلام اینکه تجربه سریال "پژمان" به ما در "خوب ، بد؛ جاف" خیلی کمک کرد و ساخت 40 قسمت و شش ماه همکاری در کنار یکدیگر باعث شد که این گروه با هم رفاقتی پیدا کنند تا میزان موفقیت این فیلم را ارتقاء پیدا کند.

داستان “خوب، بد، جلف” ربطی به سریال “پژمان” ندارد اما قصه بعد از اتفاقات سریال روایت می شود. پژمان جمشیدی فوتبالیستی است که حالا بازیگر شده و سام درخشانی هم نقش خودش را در فیلم بازی می کند

بازیگران بسیار زیادی در “خوب، بد، جلف ایفای نقش کرده اند، از جمله امیر مهدی ژوله و مهراب قاسم خانی که نخستین تجربه سینمایی آنها هم محسوب می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز