رمضانعلی سبحانی فر:

جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم گرامیداشت ایثار و شهادت است

۱۳۹۶/۰۱/۱۵ - ۱۹:۳۴:۴۰
کد خبر: ۵۴۰۰۶۹
جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم گرامیداشت ایثار و شهادت است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اولین جشنواره رسانه‌ای شهدای مدافع حرم را گامی در مسیر گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت توصیف کرد.

به گزارش خبرگزارى برنا،رمضانعلی سبحانی‌فر شرایط منطقه و کشورهای اطراف ایران را بسیار حساس توصیف کرد و گفت: در این شرایط که دشمنان جمهوری اسلامی‌ایران اطراف کشورمان را محاصره کرده اند و تکفیریها به خصوص داعش اسلام را تهدید می‌کنند و در نزدیکی مرزهای کشورمان حضور دارند، نباید به فکر مرزهای داخلی کشورمان باشیم.

وی افزود: وقتی رسانه ها در مورد جنایاتی که داعش در مدت اشغال بصره و بخشهایی از عراق گزارش تهیه می‌کنند، متوجه عمق جنایکاری این گروهک تروریستی می‌شویم و تازه پی می‌بریم که اگر تکفیری ها وارد مرزهای کشورمان می‌شدند، چه سرنوشتی در انتظار مردم کشورمان بود.  

وی با یادآوری اینکه مدتهاست عده ای از دلاورمردان کشورمان به عنوان مدافع حرم علیه این تروریستها مبارزه می‌کنند گفت: امروزه می‌بینیم که داعش در حال نابودی است. تقریبا آثار داعشی ها از عراق پاک شده و امیدواریم که به زودی تمامی‌اعضای این گروهک ترویستی در عراق نابود شوند.

سبحانی فر با تاکید بر اینکه مدتها بود که عراق پس از جنگ آمریکا و از بین رفتن صدام، در گیر ناآرامی‌بود گفت: داعش از همین فرصت سواستفاده کرده بود و خود را به مرزهای کشورمان رسانده بود و از این بابت زنگ خطر احساس می‌شد. بنابر این می‌توان چنین نتیجه گرفت که مدافعان حرم، پیشمرگ حمایت از مرزهای ایران هستند.

وی با اعلام اینکه داعش دست پرورده عربستان و مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده و هست گفت: هنگامی‌که مدافعان حرم با این تروریستها می‌جنگند، یعنی با دشمنان قسم خورده کشورمان می‌جنگند و این جنگ در هر  گوشه از جهان که باشد، منافع آن برای جمهوری اسلامی‌ایران است.

نماینده سبزوار در خصوص جشنواره رسانه ای شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت که از سوی فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود گفت: بزرگداشت این عزیزان باید از جایی شروع می‌شد که خوشبختانه این مهم از سوی یک نهاد فرهنگی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه هزینه های زیادی به نام مسایل فرهنگی در کشورمان صورت می‌گیرد و بسیاری از آنها به انحراف می‌رود گفت: خوشبختانه فرهنگسرای رسانه گامی‌را برداشته که در مسیر گرامیداشت فرهنگ ایثار و شهادت است. اگر مدافعان حرم به سلامتی بروند و بازگردند که در خور تقدیر است و اگر به شهادت برسند نیز نیازمند بزرگداشت این از خودگذشتگی به نحو شایسته هستند.

نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای مدافعان حرم و حریم انقلاب اسلامی‌با موضوع دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق، شهدای مدافع حرم، تشیع بدون مرز، مبارزه رسانه ای با استکبار و بوق‌های داخلی و خارجی توسط  فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، برگزار می‌شود.

این جشنواره از ۱۳ بهمن شروع شده است و علاقه مندان تا پایان فروردین ۱۳۹۶ مهلت دارند، آثار خود را از طریق نشانی پست الکترونیک  resaneh.jashnvare@gmail.com به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات رسانه‌ای مدافعان حرم و حریم انقلاب اسلامی‌نیز ۳ خرداد در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

نظر شما