مایکل کین: به برگزیت رای دادم اما نه برای مقابله با پناهندگان

۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۱:۰۶
کد خبر: ۵۴۱۱۱۱
مایکل کین: به برگزیت رای دادم اما نه برای مقابله با پناهندگان
بازیگر کهنه‌کار و نامدار سینمای بریتانیا گفت به برگزیت رای داده، اما نه برای مقابله با پناهندگان بلکه برای آزادی.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از گاردین، مایکل کین روشن کرد دلیل این که به برگزیت رای داده این بود که مردم بریتانیا  خواستار آزادی بودند نه این که بخواهند به نژادپرستی یا آزار پناهندگان و مهاجران فکر کنند.

این بازیگر سرشناس که برای معرفی فیلم جدیدش مصاحبه می‌کرد ضمن ارایه توضیحاتی درباره این فیلم که با عنوان «سبک داشتن» ساخته شده تایید کرد که خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا را کاملا درست می‌داند.

وی افزود: من به برگزیت رای دادم. آنچه برای من اهمیت داشت این بود که یک آقای فقیر باشم نه یک خدمتکار پولدار. نمی‌خواستم به دامن نژادپرستی یا مقابله با پناهندگان یا هر چیزی از این دست بیفتیم بلکه آزادی بود که برایم اهمیت داشت.

مایکل کین تاکید کرد: سیاست همیشه چالش‌برانگیز است. در سیاست همیشه مجبوری به حوزه‌هایی وارد شوی که هیچوقت در آن حوزه‌ها نبودی، بعد می‌بینی داری گم می‌شوی و بعد می‌بینی می‌توانی راهی برای خودت پیدا کنی و بعد همه چیز درست می‌شود.

این بازیگر سینما در یک گفتگوی دیگر که چهار ماه پیش از رفراندوم بریتانیا انجام داده بود تاکید کرده بود که چه ماندن و چه خروج از اتحادیه ترسناک است، اما به نظر می‌رسد اکنون خروج از اتحادیه برای وی آرامش بخش‌تر است.

وی افزود: از نظر من آنچه در اروپا داشتی این بود که دولتی هست که باید همه را تحت نظارت  داشته باشد. من اینطور فکر می‌کنم ، مگر این که تغییرات معنی داری در این امر ببینم. به همین دلیل هم فکر کردم باید بیرون بیاییم.

در همین حال دیلی میل نوشت: این گفته موجی از اعتراض‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخت و کامنت‌های زیادی در اعتراض به استدلال این بازیگر قدیمی ارایه شد.

فیلم «سبک داشتن» ساخته زاک براف با بازی مایکل کین، مورگان فریمن، و آلن آرکین ساخته شده که در قالب چند دوست ظاهر می‌شوند که وقتی پانسیون آنها تعطیل می‌شود تصمیم می‌گیرند یک بانک را بزنند. این فیلم بازسازی فیلم ۱۹۷۹ به همین نام با بازی جرج برنز، آرت کانری و لی استراسبرگ است. این فیلم از امروز جمعه در سینماها اکران می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز