همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی

«حتی به روزگاران» رونمایی می‌شود/ اجرای «آرون» در حوزه هنری

۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۸:۵۳:۳۸
کد خبر: ۵۴۱۲۶۷
«حتی به روزگاران» رونمایی می‌شود/ اجرای «آرون» در حوزه هنری
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی گروه موسیقی «آرون» به سرپرستی حجت دهباشی ضمن رونمایی از آلبوم «حتی به روزگاران» قطعاتی منتخب از این اثر را در حوزه هنری اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گروه موسیقی «آرون» به سرپرستی حجت دهباشی روز ۲۲ فروردین ماه ساعت ۲۱ در تالار اندیشه حوزه هنری برای اجرای قطعات آلبوم «حتی به روزگاران» روی صحنه می‌رود.

آلبوم موسیقی «حتی به روزگاران» با تنظیم و آهنگسازی سلمان هاشمی و با صدای حجت دهباشی شامل هشت قطعه موسیقی با شعرهایی از مولوی، محمدرضا شفیعی کدکنی، فریدون مشیری و محمد قهرمان است. این آلبوم پاسداشت شعر و موسیقی استان خراسان است.

علی مداح نوازنده کمانچه و ویولن، سلمان هاشمی نوازنده  پیانو، امیررضا کاردار تهران نوازنده دف و کاخن، آرمان پارسیان نوازنده گیتار، رامین میلانی نوازنده سنتور، امید ناگهانی نوازنده تمبک، نفیسه سادات امین طباطبایی نوازنده فلوت و نی گروه اجرایی کنسرت به خوانندگی و سرپرستی گروه حجت دهباشی را تشکیل می دهند.

علاقه‌مندان برای تهیه آلبوم‌ موسیقی «حتی به روزگاران» به صورت نسخه اصلی از تاریخ ۲۲ فروردین ماه می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.

نظر شما