کامران تفتی:

دست به عصا در سینما حرکت کردم/"هفت معکوس" اندیشه یک کارگردان جوان و فیلم اولی است

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۰۵:۵۶:۳۱
کد خبر: ۵۴۲۳۰۱
دست به عصا در سینما حرکت کردم/هفت معکوس اندیشه یک کارگردان جوان و فیلم اولی است
کامران تفتی بازیگر فیلم سینمایی"هفت معکوس" از نقش آفرینی در این اثر سینمایی سخن به میان آورد.

کامران تفتی بازیگر سریال‌های چون "زیرهشت" و"حس سوم" در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در پاسخ به این سوال که چرا کمتر در سینما به نسبت تلویزیون نقش آفرینی کرده است، اظهار کرد: شاید هنوز زود است، احساس می‌کنم خیلی فرصت دارم تا قبل از این دست به عصاتر در سینما حرکت می‌کردم، البته شاید اشتباه کردم ولی امیدوارم امسال و سالیان آینده جایگاه مناسبی در سینما پیدا کنم.

وی با اشاره به اینکه مدیوم‌های تلویزیون، سینما و تئاتر همگی برای من قابل احترام است در ارتباط با نقش آفرینی در "هفتمعکوس" بیان کرد: احساس کردم با فیلم جوان در ژانر متفاوت و اندیشه یک فیلمساز اولی که با همه وجودش میخواهد کار کند، روبه‌رو هستم به همین خاطر به بازی در این اثر سینمایی راضی جواب مثبت دادم.

«هفت معکوس» نوشته مهدی علی میرزایی است که سال گذشته در تهران با مضمونی اجتماعی و در ژانر فانتزی ساخته شده است.در خلاصه داستان فیلم آمده است: احساس می کنم همیشه توی زندگیم لبه یه پرتگاه وایسادم، دوست دارم بپرم پایین ولی هیچوقت جراتشو نداشتم، الانم ندارم...کاش می شد برگردم به عقب تا یه چیزایی رو درست کنم ولی افسوس که غیرممکنه!

گفتنی است جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، حسام نوای صفوی، کامران تفتی و مهران رجبی بازیگران این فیلم هستند و میثم احمدی طراحی پوستر فیلم را برعهده داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز