حضور هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در اجرای نمایش «...و چند داستان دیگر»

۱۳۹۶/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۹:۲۱
کد خبر: ۵۴۳۴۶۱
حضور هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در اجرای نمایش «...و چند داستان دیگر»
هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون به تماشای نمایش «...و چند داستان دیگر» نشستند.

به گزارش خبرگزاری برنا، با شروع نمایش «...و چند داستان دیگر» به کارگردانی پیام لاریان، هنرمندان مختلف حوزه های سینما، تئاتر و تلویزیون در سه روز آغازین این نمایش به تماشای آن نشستند.

مرجانه گلچین، نادر برهانی مرند، آزاده انصاری، کورش نریمانی، پرستو گلستانی، هوشنگ قوانلو، محمد امیر یاراحمدی، شیرین یزدانبخش، اشکان خیل نژاد، فرشاد منظوفی نیا، عباس غفاری، احسان حاجی پور، محمد بحرانی و... جمعی از هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون بودند که از این نمایش دیدن کردند.

در این نمایش که به آنالیز چرخه تولید و بازتولید گونه های مختلف خشونت در اجتماع می پردازد، بازیگرانی نظیر مهدی حسینی نیا، حمید رحیمی، معصومه کریمی، مجتبی فلاحی، سینا کرمی، الهه شه پرست، افشین زمانی، سجاد تابش، کیوان ساکت اف، ملودی آرام نیا، عامر مسافر آستانه و مریم نقیبی به ایفای نقش می پردازند.

سعید حسنلو به عنوان مشاور هنری و طراح صحنه و نور، سمانه احمدی مطلق به عنوان طراح لباس، آزاده بخشی به عنوان دستیار کارگردان، سارا حدادی به عنوان مدیر تبلیغات، مهدی دوایی به عنوان طراح گرافیک، مریم رودبارانی به عنوان مدیر امور رسانه ای، مینا فرهمند به عنوان مدیر اجرا، ایمان یزدی به عنوان مدیرتولید و نورالدین حیدری ماهر به عنوان مجری طرح این نمایش را همراهی می کنند.

 

این نمایش که نخستین اثر کارگردان برگزیده سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر پس از موفقیت نمایش «پرسه های موازی» می باشد، از ۱۷ فروردین،

ساعت۱۸:۳۰در سالن استاد سمندریان در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه رفت. 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما