یادداشت رخشان بنی اعتماد برای کوهنورد ایرانی/ او قهرمان است

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۰:۳۱
کد خبر: ۵۴۴۶۰۳
یادداشت رخشان بنی اعتماد برای کوهنورد ایرانی/ او قهرمان است
رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما در یادداشتی درباره عظیم قیچی ساز کوهنوری که در حال فتح قله ای ۸ هزار متری است عنوان کرد که اراده و تلاش این فرزند خلف سرزمینمان را ارج می نهد.

به گزارش خبرگزاری برنا، رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما یادداشتی درباره عظیم قیچی ساز که در حال فتح قله ای ۸ هزار متری بدون اکسیژن و شِرپا است، نوشته است.

متن کامل این یادداشت را در زیر می خوانید:

«در هیاهوی این روزهای پرخبر از دوستی شنیدم که عظیم قیچی‌ساز، جوان ورزشکار تبریزی در مسیر فتح چهاردهمین و آخرین قله بالای ۸ هزار متر جهان است. شنیدم که با این فتح، عظیم قیچی­‌ساز شانزدهمین کوهنوردی در سراسر جهان خواهد بود که بدون اکسیژن و شرپا موفق به فتح تمامی قله­‌های بالای ۸ هزار متر دنیا می­‌شود. از کنار داستان تلاش عظیم قیچی­‌ساز نمی­‌توان به آسانی گذشت. جوان هم­وطنی که تا این زمان با همت و اراده شخصی و بدون حمایت، موفق به فتح ۱۳ قله این گروه شده است و این بار دست به کاری زده «کارستان» که آسان نیست و رو در رو با بسیار موانع جوی و جغرافیایی.

از کوهنوردی این­ را می­‌دانم که قهرمانانش کمتر شناخته می‌شوند، چرا که این ورزش عرصه تنهایی، تلاش و صبوری و تداوم است و ارزش در خود تلاش و نه صرفاً رقابت برای رسیدن و به‌دست‌آوردن مدال و نشان.

اراده و تلاش این فرزند خلف سرزمین­مان را ارج می­‌نهیم. او قهرمان است، چه موفق به فتح این آخرین قله بشود و یا نه.

آرزوی همه هم­وطنان برای سلامتی و سفر بی­‌خطر در این مسیر دشوار، بدرقه راه عظیم قیچی­‌ساز عزیز.

رخشان بنی­‌اعتماد

۲۵ فروردین ۱۳۹۶»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز