روایتی بدون سانسور از حادثه‌ی اتوبوس سربازان در جاده نی‌ریز

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۵۳:۰۸
کد خبر: ۵۴۶۲۱۹
روایتی بدون سانسور از حادثه‌ی اتوبوس سربازان در جاده نی‌ریز
در سالروز حادثه‌ی سقوط اتوبوس سربازان، مستند «روز هفتم» رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا،کارگردان مستند روز هفتم گفت: مستند «روز هفتم» روایتی دست اول و بی واسطه از این رویداد تلخ است که بدون هیچ سانسوری به گشودن گره های این حادثه می پردازد.
حسین نوری در رابطه با چگونگی ساخت این مستند افزود: هفت روز پس از تصادف، در محل حادثه حاضر شدیم و با مسئولان ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، حادثه دیدگان و مجروحان، خانواده جان باختگان، کادر بیمارستان و رئیس تعاونی مسافرتی به گفتگو نشستیم تا جزئیات این ماجرا روشن شود.
این کارگردان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در پی وقوع این حادثه، گفت: رهبر انقلاب در این باره دغدغه داشتند و فرمودند که «مسئولان نظامی و غیر نظامی در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیریهای لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.»
وی افزود: پس از پیام مقام معظم رهبری در قالب یک تیم مستندسازی و با تلاش مسئولان خبرگزاری دفاع مقدس راهی محل حادثه در شیراز شدیم تا نقاط مبهم این ماجرا روشن شود.
نوری در پایان خاطرنشان کرد: این مستند، دوم تیرماه 1396 همزمان با سالروز حادثه ی تلخ سقوط اتوبوس سربازان به دره نی‌ریز رونمایی خواهد شد.
گفتنی است حادثه سقوط اتوبوس سربازان پادگان صفر پنج کرمان در ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد چهارشنبه۲ تیرماه ۱۳۹۵ در محور نی‌ریز به فارس اتفاق افتاد که در این حادثه ۱۳ سرباز و ۶ نفر دیگر فوت شدند و ۶۰ نفر نیز مصدوم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز