پرویز پرستویی در گفتگو با برنا:

جشنواره جهانی فیلم فجر برای سینماگران می‌تواند مهم تلقی شود/موضوع "خانه کاغذی" را در سینمای ایران کم دیدم

۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۴۷۶۳۲
جشنواره جهانی فیلم فجر برای سینماگران می‌تواند مهم تلقی شود/موضوع خانه کاغذی را در سینمای ایران کم دیدم
پرویز پرستویی بازیگر سینما با اعلام اینکه موضوع فیلم سینمایی"خانه کاغذی" را در سینمای ایران کمتر مشاهده کردم از برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر سخن گفت.

پرویز پرستویی بازیگر فیلم سینمایی"خانه کاغذی" در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا در ارتباط با علت نقش آفرینی در این اثر سینمایی؛ بیان کرد: قطع بر یقین برای بازیگران اصلی ترین علت بازی در هر فیلمی موضوع است هرچند که سناریو این اثر جاذبه کافی برای نقش آفرینی را در من ایجاد کرد، همچنین عوامل حرفه‌ای چون تینا پاکروان تهیه کننده و کارگردان باسابقه آن مهدی صباغ زاده از عنصرهای لازم برای حضور در "خانه کاغذی" بودند.

پرستویی با اعلام اینکه موضوع  فیلم سینمایی "خانه کاغذی" را در سینمای ایران کمتر تماشا کردیم، گفت: در سینما باید تمام موضوعات و ژانرها را مشاهده کنیم و در رابطه با موضوع این اثر امیدوار هستم که بیشتر از این بتوانیم در موردش در سینما کار کنیم.

این بازیگر در ارتباط با ارزیابی برگزاری سومین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر به شکل مستقل از بخش ملی، خاطرنشان کرد: اولین و دومین دوره این جشنواره را ندیدم و این نخستین بار است که در جشنواره جهانی حاضر می شوم، ولی در مجموع برای سینماگران این جشنواره می‌تواند مهم باشد، امیدوارم پس از تفکیک بخش بین الملل از بخش ملی به لحاظ کیفی هم آثار خوبی از تمام نقاط دنیا وحتی کشورمان در آن مشاهده کنیم، ما هم قابلیت برگزاری جشواره های خوب مانند سایر جشنواره ها را در دنیا  داریم.

وی در ادامه گفت: زمانی که سینماگران در کادر اجرایی یک جشنواره قرار می گیرند، از آن جا که آن ها تجربه بیشتری برای مدیریت جشنواره دارند، امیدوارم که این اتفاق در جشنواره های جهانی دوره های بعد هم امتداد پیدا کند.

وی در ارتباط با اکران فیلم سینمایی "قاتل اهلی" به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی" منصور لشگری قوچانی، گفت: از وضعیت اکران این فیلم سینمایی خبر ندارم.

نظر شما