باحضوراستادامیرخانی در فرهنگسرای بهمن؛

بالاترین و نخستین کلاس استادی انجمن خوشنویسان ایران برگزار شد

۱۳۹۶/۰۲/۰۳ - ۱۳:۰۳:۳۲
کد خبر: ۵۴۸۵۰۹
بالاترین و نخستین کلاس استادی انجمن خوشنویسان
ایران برگزار شد
بالاترین و نخستین کلاس استادی انجمن خوشنویسان ایران باحضور استاد غلامحسین امیرخانی چهره ماندگار خوشنویسی ایران و دارنده نشان شوالیه فرانسه در تالار مبارک فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا، در این کلاس استادی که از ساعت 10 تا 14 روز جمعه یکم اردیبهشت در نخستین فرهنگسرای پایتخت برگزار شد، 150 نفر از هنرمندان برتر خوشنویسی کشور از استان های مختلف کشور از جمله فارس، کردستان، اصفهان، کرمانشاه، همدان، خراسان، مازندران، گیلان و... حضور داشتند.

 سخنرانی دکتر سیدجمال هاشمی کیا پیرامون اقتصاد هنر و ادبیات خوشنویسی، نمایش کلیپی از استاد امیرخانی باموضوع خوشنویسی، نقد و بررسی آثار هنرمندان توسط استاد امیرخانی و اجرای موسیقی سنتی با هنرمندی استاد امید نمازیان و ارسلان خواجه میری از جمله بخش های اصلی این برنامه بود.

گفتنی است، این برنامه با مشارکت و همکاری انجمن خوشنویسان ایران و باحضور عارف براتی مدیر اجرایی این انجمن و اساتید علی اشرف صندوق آبادی و سیدحیدر موسوی از اعضای شورای عالی این انجمن برگزار شد.

خانه هنرمندان تهران در سال گذشته میزبان برگزاری کلاس های استادی انجمن خوشنویسان ایران بود.

علاقه مندان برای اطلاع از نمایشگاه های نگارخانه فرهنگسرای بهمن و سایر برنامه های آموزشی می توانند با شماره تلفن 55312180 تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز