محمد معتمدی با «کویر» به شیراز می آید

۱۳۹۶/۰۲/۰۴ - ۱۴:۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۴۹۰۲۱
محمد معتمدی با «کویر» به شیراز می آید
محمد معتمدی در آستانه آغاز بیستمین سال فعالیت هنری اش کنسرت «کویر» را بیست و یکم ادریبهشت ماه جاری در شیراز اجرا می‌کند و خبر منتشر شده مبنی بر لغو برنامه یاد شده در تاریخ هفتم اردیبهشت ماه، صحیح نمی باشد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، شیراز ٢١ اردیبهشت ماه جاری میزبان کنسرت «کویر» استاد محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی است که توسط موسسه فرهنگی هنری "آوای هنر مهنا" برای ساعت ٢١ درخواست شده و مجوزهای لازم نیز صادر گردیده است و هرگونه خبری مبنی بر لغو آن نادرست است.
برپایه این گزارش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، هیچگونه درخواستی مبنی بر برگزاری این کنسرت در تاریخ ٧ اردیبهشت ماه جاری دریافت نکرده و بعضی از رسانه ها خبر لغو آن را منتشر کرده اند، که بر این اساس اعلام می گردد، خبر یاد شده کذب است و تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در بیست و یکم اردیبهشت ساعت ٢١  از این گروه میزبانی خواهد کرد.
همچنین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس مجوزهای لازم را برای بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری صادر کرده و در این اجراها، قطعات منتخب محمد معتمدی به آهنگسازی تعدادی از بزرگان موسیقی کشور که طی دوران فعالیتی این هنرمند که با استقبال مخاطبان رو به رو شده در دو بخش اجرا خواهد شد.
«کویر» با ترانه و آهنگ محمد معتمدی، «شکنم ساغر» به آهنگسازی پرویز یاحقی، «به یاد صیاد» به آهنگسازی جواد لشگری، «بیا» به آهنگسازی حبیب الله بدیعی، «چون مرده شوم»، «پرواز» به آهنگسازی محمد معتمدی، «امید جانم» به آهنگسازی علی تجویدی، «به نگاهم بنگر» به آهنگسازی پرویز یاحقی و «رفته ز دل» به آهنگسازی امیر مهدی مقدم از جمله قطعاتی هستند که در این مجموعه کنسرت ها برای مخاطبان اجرا می شود.
امیر مهدی مقدم نوازنده عود، تنظیم کننده و رهبر نوازندگان، داود اسلفی نوازنده پیانو، پویان جمشیدی نوازنده پرکاشن، مسیح مردی ها نوازنده ویولن سل، احمد محمدیان نوازنده کلارینت و دودوک گروه اجرایی کنسرت را تشکیل می دهند.
نظر شما