صالحی امیری:

هیچ مورد مستندی در زمینه لورفتن نسخه فیلم‌ها گزارش نشده است

۱۳۹۶/۰۲/۰۶ - ۱۳:۳۱:۵۱
کد خبر: ۵۴۹۷۴۵
هیچ مورد مستندی در زمینه لورفتن نسخه فیلم‌ها گزارش نشده است
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از امن‌ترین نقاط برای حفظ امانت فیلم‌ها و بازبینی آن‌ها وزارت ارشاد است که در ۶ ماه گذشته هیچ مورد مستندی در زمینه لورفتن نسخه فیلم‌ها در آن، گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سیدرضا صالحی امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به بازنگری در قانون مطبوعات اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که در این دولت انجام شد و  جزو افتخارات این دولت است بازنگری در قانون مطبوعات بود که بعد از دو سال بحث و بررسی در کمیسیون فرهنگی و برگزاری جلسات کارشناسی، نهایتا در سه جلسه هیئت دولت، ۹۲ بند از این قانون تصویب شد و موفق شدیم که آن را به نتیجه برسانیم.

وی افزود: بخشی از این لایحه که مربوط به قانون جرایم کیفری به حوزه قوه‌قضائیه برمی‌گردد که باید با هماهنگی کمیسیون لوایح کارهایش انجام شود اما آنچه که در این زمینه به حوزه دولت مربوط می‌شد کاملا انجام شده و برای اصحاب رسانه و مطبوعات بیشترین حقوق را قائل شدیم که یکی از مترقی‌ترین قوانین درباره مطبوعات پس از انقلاب است.

صالحی امیری با اشاره به موضوع لورفتن نسخه بازبینی شده چهار فیلم در وزارت ارشاد، اظهار کرد: من قبلا هم توضیح دادم که بخشی از این مسائل فضاسازی است و نباید توجهی به آن شود چرا که یکی از امن‌ترین نقاط برای حفظ امانت فیلم‌ها و بازبینی آن‌ها وزارت ارشاد است و  در ۶ ماه گذشته هیچ مورد مستندی در زمینه لورفتن نسخه فیلم‌ها به من گزارش نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: کسانی که چنین ادعایی را مطرح می‌کنند، یک برگه سند در این باره به من ارائه دهند تا من در اولین فرصت موضوع را پیگیری کنم و به آنان پاسخ دهم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز