در اولین روز سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

آمادگی مهمانسرای حرم مطهر برای پذیرش ۵ هزار دانشجو/ موضوع جاده‌ی ابریشم تحلیل می‌شود

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۰۹:۴۶:۳۱
کد خبر: ۵۵۲۹۷۲
آمادگی مهمانسرای حرم مطهر برای پذیرش  ۵ هزار دانشجو/ موضوع جاده‌ی ابریشم تحلیل می‌شود
مهمانسرای حرم مطهر امام خمینی(ره) در طول ایام برگزاری نمایشگاه کتاب روزانه آماده پذیرش پنچ هزار دانشجو از سراسر کشور است، همچنین قرار است که موضوع جاده‌ی ابریشم در روز نخست برگزاری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، تحلیل شود.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین صفری اعلام کرد: مهمانسرای حرم مطهر امام خمینی(ره) با افزایش ظرفیت اسکان برای دانشجویانی که در قالب تورهای دانشگاهی در نمایشگاه حضور یابند امکاانات رفاهی تدارک دیده است.
 
وی در مورد مهمانسرای امام توضیح داد: همزمان با آغاز به کار سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران این مهمانسرا با همکاری حرم مطهر امام خمینی(ره) و سامازن بهشت زهرا به مدت یک روز آماده پذیرایی از این دانشجویان خواهد بود.
 
صفری خاطرنشان کرد: دانشگاه‌‌های متقاضی می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در مهمانسرای امام خمینی(ره) با شماره تلفن‌‌های 96067569-021  و 09335589621 تماس حاصل نمایند.
 
مدیر کمیته اجرایی و رفاهی در پایان یادآور شد: در سال گذشته حدود 20 هزار دانشجو از خدمات این مهمانسرا بهره‌مند شده‌اند.
 
 
 
همچنین قرار است که نشست «تحلیلی بر موضوع جاده‌ی ابریشم» از ساعت 10:30 روز چهارشنبه با سخنرانی تکوین همایون و راسی در سرای اهل قلم بین‌الملل برگزار می‌شود.
 
نشست دوم سرای اهل قلم بین‌‌الملل نیز به «فلسفه چین» اختصاص دارد که از ساعت 14 با سخنرانی تکوین همایون و راسی برگزار می‌شود.
 
سرای اهل قلم علمی و فرهنگی نیز در نخستین روز نمایشگاه نشست «بررسی و نقد جریان سلفی و تکفیری» از ساعت 15:30 برگزار می‌شود. این نشست به پیشنهاد موسسه‌ی دارالاعلام اهل‌البیت با حضور اهالی فرهنگ و اندیشه در این دوره از نمایشگاه به اجرا درمی‌آید.
 
همچنین مراسم روزنمایی از کتاب «اعجاز قرآن» راس ساعت 16 چهارشنبه 13 اردیبهشت در محل سرای کتاب نمایه برگزار خواهد شد.
 
سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز