جزییات اجرای گروه موسیقی «مهبد» اعلام شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۲:۰۸
کد خبر: ۵۵۳۱۲۵
جزییات اجرای گروه موسیقی «مهبد» اعلام شد
گروه موسیقی «مهبد» دوشنبه هجدهم اردیبهشت ماه در تالار وحدت تهران تازه ترین کنسرت خود را برای علاقه‌مندان موسیقی ایرانی برگزار می کند.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، سهیل مطیعا سرپرست گروه موسیقی «مهبد» با اشاره به جزییات این کنسرت موسیقای بیان کرد: به طور حتم اجرا در تالار وحدت برایمان افتخار است و شرایط مناسبی را به همراه دارد که هر هنرمندی آن را فرصتی بسیار ارزشمند به شمار می آورد. برنامه گروه ما برای اجرا در  تهران و تالار وحدت، اجرایی در خور شأن مخاطب با در نظر گرفتن اصول علمی و به روز و به دور از کلیشه و تکرار خواهد بود بنابراین در یک جمله ما با قلبمان اجرا خواهیم کرد.

سرپرست گروه موسیقی «مهبد» افزود: گروه مهبد یک گروه تلفیقی است که با استفاده از سازهای سنتی و غربی در ژانری مدرن که البته همسو با فرهنگ خود ما ایرانی ها خواهد بود قدم به عرصه موسیقی کشور گذاشته است و امیدواریم مورد قبول مردم عزیز واقع شود و بر دلشان بشیند. همچنین شعرهایمان بر اساس معنی و مفهوم آن و بر اساس اصول آهنگسازی مربوط  انتخاب می شود که بیشترین استفاده ما از اشعار کلاسیک از جمله حافظ و مولوی و بزرگان دیگر است.

وی درباره آلبوم به صورت گروهی و فردی گفت: در بعضی موارد این کار انجام شده و اینکه حتما یکی از افق های کاری ما خواهد بود و به دنبال رسیدن به این هدف هم هستیم.

اعضای گروه موسیقی «مهبد» ۱۸ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ برای اولین بار در تهران و در تالار وحدت به اجرای «تلواسه‌های عاشقی» می پردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز