اعلام جزییات دومین مناظره انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۱۴:۰۲:۴۲
کد خبر: ۵۵۳۹۰۹
اعلام جزییات دومین مناظره انتخاباتی
مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری امروز (۱۵ اردیبهشت‌ماه) ساعت ۱۶:۳۰ در استودیوی مناظره‌های تلویزیونی برگزار و به‌صورت زنده از شبکه‌های یک و خبر و رادیو ایران پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، مناظره زنده نامزدهای ریاست جمهوری جمعه (۱۵ اردیبهشت) ساعت ۱۶:۳۰ با حضور شش نامزد در استودیوی مناظره‌های تلویزیونی برگزار می‌شود. این مناظره ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش می‌شود.

در مناظره امروز قرار است نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به سوالات مجری برنامه درباره موضوعات مختلف سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی پاسخ دهند.

نتایج نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما نشان داده که میزان بینندگان نخستین مناظره زنده در سطح ملی بیش از ۶۰ درصد بوده است.

نظرسنجی‌های این مرکز که ۱۰ اردیبهشت‌ماه در تهران و ۳۲ مرکز استان انجام شد، بیانگر این است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری (۶ تا ۱۰ اردیبهشت‌) میزان مراجعه مردم به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از ۶۷.۲ درصد به ۷۴.۸ درصد رسید که این حجم استقبال و مراجعه در دو سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

بر اساس همین نظرسنجی، در این فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکه‌های اجتماعی با کاهش همراه بوده و از ۲۳.۴ به ۲۱.۱ درصد رسیده است.

مناظره سوم که مناظره آخر نامزدهای ریاست جمهوری خواهد بود، ۲۲ اردیبهشت با اجرای مرتضی حیدری برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز