با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی

مریم کاظمی دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۸:۱۳
کد خبر: ۵۵۴۳۰۵
مریم کاظمی دبیر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شد
مدیر کل هنرهای نمایشی طی حکمی مریم کاظمی بازیگر و کارگردان تئاتر را به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، در متن حکم مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای  نمایشی برای مریم کاظمی آمده است:

«هنرمند گرامی

سرکار خانم مریم کاظمی

تئاتر کودک و نوجوان به واسطه ارتباط نزدیک و اثرگذار با جامعه پویا و جویای این رده سنی همواره از مهم ترین حوزه های تئاتر بوده است.

دراین میان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با تجربیات ارزنده بیش از دو دهه برگزاری نقش ویژه ای در هدایت، ایجاد شور و انگیزه و تقویت گروه های نمایشی داشته و دارد و آگاهی‌بخشی وتشویق و ترغیب کودکان، نوجوانان و خانواده ها به حضور در تالارها و مکان های اجرای این گونه از تئاتر را با هدف کمک به ساختن فردایی روشن تر، دنیایی پاک تر و پرنشاط برای فرزندان شایسته این سرزمین دنبال می کند.

نظر به تخصص و تجربه سرکارعالی و اتفاق نظر با مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می شوید.

امید که در سایه مهر خداوند بزرگ و با بهره گیری از رهنمودهای هنرمندان و صاحبنظران این حوزه و استفاده مناسب از توان و قابلیت های موجود در استان همدان و تعامل سازنده با مدیران فرهنگی این استان در برگزاری شایسته این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

نظر شما