ماجرای عجیب نجات یک رزمنده را بشنوید

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۶:۱۳:۰۷
کد خبر: ۵۵۴۵۱۰
ماجرای عجیب نجات یک رزمنده را بشنوید
از ۱۷ اردیبهشت ماه کتاب صوتی «همه سیزده سالگی ام» که به همت اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است از رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، نمایشنامه «همه سیزده سالگی ام» را گلستان جعفریان بر اساس خاطرات رزمنده ایرانی مهدی طحانیان نوشته است که روایتی تاثیرگذار دارد.

مهرداد مهماندوست گوینده کتاب صوتی «همه سیزده سالگی ام» دراین باره گفت: این کتاب به شدت مرا منقلب کرد، فراز و نشیب ها و مصیبت های متعددی که بر سر قهرمان داستان آمد اصلا باور کردنی نیست، تا آنجا که باورت نمی شود این رزمنده چگونه به صورت معجزه آسا زنده مانده است؟

وی افزود: بسیار تلخ و باور نکردنی است که رزمنده ای ۱۳ ساله آنچنان قهرمانانه در کنار سایر همرزمانش از کشورش دفاع می کند و در این حین شاهد شهادت بسیاری از دوستان و همرزمانش می شود. این ماجراها تا اسارت و آزادی ادامه می یابد و آنچنان مخاطب را درگیر خود می کند که رهایی از آن ممکن نیست.

این هنرمند در پایان تأکید کرد: سعادتی نصیبم شده که تا امروز در نقش های بسیاری از رزمندگان دلاور ایرانی بازی کنم و این را بگویم که روایت زندگی مهدی طحانیان حال غریبی در من ایجاد کرد که پیش از آن تجربه نکرده بودم. امیدوارم توانسته باشم با گویندگی این اثر تنها گوشه ای از حقی را که شهدا و رزمندگان عزیز میهن بر ما دارند ادا کرده باشم.

کتاب صوتی «همه سیزده سالگی ام» به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و تهیه کنندگی آن را ژاله محمد علی بر عهده دارد. علاقه مندان می توانند هر روز ساعت ۱۵:۱۵ شنونده این اثر از رادیو نمایش باشند. 

نظر شما