خواننده ای که شهریه دانشگاه طرفدارانش را می پردازد

۱۳۹۶/۰۲/۲۰ - ۱۶:۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۵۶۷۱۷
خواننده ای که شهریه دانشگاه طرفدارانش را می پردازد
نیکی میناژ قبول کرده که کمک هزینه تحصیلی طرفداران توئیتریش را بپردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این خواننده رپ بعد از اینکه طرفداران توئیتریش از او خواستند شهریه تحصیلی آنها را بپردازد، قول داد در صورت گرفتن نمره عالی شهریه آنها را خواهد پرداخت.

طرفداران میناژ بلافاصله تصویر کارنامه خود را برایش فرستادند و او نیز به تک تک آنها رسیدگی و حتی قبول کرده که هزینه کتاب و پرداخت وام دانشجویی آنها را نیز بپردازد، البته میناژ این موضوع را از صفحه اش حذف کرد ولی قول داد با تاخیر یکی دو ماهه دوباره آنرا از سر خواهد گرفت.

اونیکا تانیا ماراژ متولد۱۹۸۲ که با نام هنری نیکی میناژ شناخته می‌شود، خواننده ترانه سرا و بازیگرآمریکایی است. وی در سنت جیمز ترینیداد و توباگو به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. شهرت وی در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹۹ و همزمان با  انتشار چندی از اهنگ‌هایش رقم خورد، میناژ اولین خواننده زن رپی است که در لیست پادشاهان پول آهنگ های هیپ‌هاپ، که توسط مجله فوربز منتشر می‌شود قرار گرفت. وی برای اولین بار در سال ۲۰۱۱۱ در این لیست جای گرفت  و موفق به کسب درآمدی ۶.۵ میلیون دلاری شد. در سال ۲۰۱۲ نیز با درآمد ۱۵.۵ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۳۳ و با افزایش درآمدش به ۲۹ میلیون دلار در عرض یک سال، توانست خود را به جایگاه چهارم برساند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز