توسط ۳ داور بین المللی

داوری آثار هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران آغاز شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۴:۰۲:۰۶
کد خبر: ۵۵۷۶۷۶
داوری آثار هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران آغاز شد
آثار هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران توسط ۳ داور بین المللی ارزیابی می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا، داوری آثار هشتمین سمپوزیوم مجسمه سازی تهران طی روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در محل برگزاری این رویداد هنری در برج میلاد با حضور هیات داوران، متشکل از بلن رومرو از کشور اسپانیا، رافی داوتیان مجسمه ساز ایرانی -ارمنستانی و کامبیز صبری انجام می شود تا برگزیدگان سمپوزیوم هشتم عصر روز ۲۴ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای اندیشه معرفی شوند.

ماریا بلن رومرو منتقد، نظریه پرداز و مدیر هنری است که تز دکترای تاریخ هنر خود را با موضوع سمپوزیوم ها ارائه کرده است. او عضو پژوهشکده و دپارتمان تاریخ هنر دانشگاه والنسیا اسپانیا و دارای مقالات متعدد در مجلات معتبر جهانی در زمینه تاریخ هنر، نشانه شناسی، زیبایی شناسی و... است.

رافی داوتیان مجسمه ساز مقیم و فعال در ایران و ارمنستان، کارشناسی ارشد خود را در آکادمی هنرهای زیبای ایروان گذرانده است. او عضو بورد «لابراتور مطالعات فرهنگی و هنری» ایروان و عضو بورد آموزشی مرکز هنری کارگاه هنر ایران است. داوتیان تجربیات مختلفی در زمینه نمایشگاهی و نمایشگاه گردانی در کارنامه خود دارد.

کامبیز صبری مجسمه ساز باسابقه کشور نیز فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی است و در رشته گرافیک مدرک کارشناسی ارشد خود را دریافت کرده است. برگزاری بیش از ۳۰ نمایشگاه مجسمه و هنر جدید به شکل انفرادی و گروهی در داخل وخارج از کشور از جمله فعالیت های هنری او به شمار می آیند.

در مراسم اختتامیه هشتمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران بر اساس اعلام فراخوان این رویداد هنری ۳ هنرمند برگزیده سمپوزیوم تهران در بخش حرفه ای معرفی خواهند شد.

همچنین در بخش جنبی این رویداد که به دانشجویان هنر اختصاص دارد یک نفر به عنوان استعداد جوان معرفی می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز