یک هفته با رمان «برج کج» از رادیو تهران همراه شوید

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۰:۳۶:۴۴
کد خبر: ۵۵۸۰۳۰
یک هفته با رمان «برج کج» از رادیو تهران همراه شوید
بهروز رضوی این هفته رمان برج کج اثر کاترین آن پورتر را از برنامه «کتاب شب» رادیو تهران روایت می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، کاترین آن پورتر  نویسنده داستان کوتاه، رمان و مقاله، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی آمریکایی بود. «برج کج» رمانی کوتاهی  از اوست که مجتبی ویسی آن را ترجمه کرده است.

مخاطب در این داستان که به مدت یک هفته از برنامه کتاب شب رادیو تهران بازخوانی می شود با زندگی یک نقاش آمریکایی آشنا می‌شود که در آستانه جنگ جهانی دوم وارد برلین شده است. نویسنده در داستان، فضای شهر برلین را از زاویه دید این نقاش روایت می‌کند.

  برلین شهری بحران زده است، در فقر دست و پا می‌زند و در این اوضاع آشفته، احتمال جنگ سختی می‌رود. نقاش داستان می‌بایست خود را با تضادهای درونی و بیرونی وفق داده و علیرغم تفاوت‌های همه جانبه، به یک روشنفکری برای داشتن زندگی مسالمت‌آمیز برسد.

مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره 3000094 می‌توانند کتاب های مورد علاقه خود را معرفی کنند تا در این برنامه خوانده شود.

  برنامه کتاب شب هر شب از ساعت 23 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می شود، رضا قربانی و محمود احمدی کربلایی تهیه کنندگی، بهروز رضویی گویندگی، محمدباقر رضایی و حکیم معانی کارشناس محتوایی از عواملی هستند که با این برنامه همکاری دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز