«فرزندان» بهترین فیلم جشنواره «لانگ لایف» شد

۱۳۹۶/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۴:۴۸
کد خبر: ۵۵۸۰۵۵
«فرزندان» بهترین فیلم جشنواره «لانگ لایف» شد
فیلم «فرزندان» ساخته یاسر طالبی جایزه بهترین فیلم سومین دوره فستیوال فیلم «لانگ لیف» در کارولینا شمالی را از آن خود کرد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلم «فرزندان» به کارگردانی یاسر طالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش در ادامه حضورهای بین المللی جایزه بخش دوردست های سومین دوره فستیوال Longleaf Film Festival در کارولینا را از آن خود کرد.

فستیوال بین المللی فیلم Longleaf از تاریخ ۱۲ تا ۱۳ می با حضور بیش از ۶۰ فیلم از سراسر دنیا برگزار شد.

فیلم «فرزندان» پیش از این جوایزی را از فستیوال های پمبروک تاپارلی (بهترین فیلم)، ریل روز آواردز (بهترین فیلم)، آکولید گلوبال (بهترین فیلم)، فستیوال فیلم یاس (بهترین بازیگر)، فرانکلین کانتی (بهترین بازیگر) و کارولینای شمالی (بهترین کارگردانی) دریافت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی بی‌دغدغه یعقوب و همسرش که با گرمای عشق یکدیگر به آرامش رسیده است با بی‌خبری از تنها پسرشان فرخ که برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرده است، دگرگون می‌شود. یعقوب در پی یافتن نشانی از پسرش سفری اودیسه‌وار را تجربه می‌کند. «فرزندان» محصول شبکه استانی مازندران است و بیش از ۵۰ حضور بین المللی را تجربه کرده است.

حسن رستمانی، ویکتوریا لوشنیکووا، حسین میرزاقلی، مهرتاش سعیدی، پگاه کاکاسلطانی و هانیه جهان شاهلویی از بازیگران فیلم هستند.

نظر شما