مهدی یراحی «چه چیزا شنیدم» را خواند/ نقد جریان انحرافی در دین

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۵۹۷۰۴
مهدی یراحی «چه چیزا شنیدم» را خواند/ نقد جریان انحرافی در دین
مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ در تازه ترین اثر موسیقایی خود با عنوان «چه چیزا شنیدم» به نقد خرافه گرایی و سواستفاده برخی از جریان های سیاسی از دین پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی یراحی خواننده و آهنگساز پاپ ایرانی که طی سال های اخیر توجهاتی به جریانات سیاسی و اجتماعی داشته با انتشار اثر جدیدش به نقد خرافه گرایی و سؤاستفاده برخی از جریان های سیاسی از دین پرداخته است.

یراحی در ارتباط با انتشار قطعه «چه چیزا شنیدم» می گوید:

اثر حاضر به مدعیان دروغین ارتباط با امام زمان، مروجین خرافه و منحرفین متحجری اشاره دارد که با قرائت های من درآوردی، تلاش در مصادره به مطلوب شخصیت های مذهبی و سؤاستفاده ابزاری از دین دارند. «چه چیزا شنیدم» اثری است کاملاً مستقل و اکیداً به هیچ یک از جریان های سیاسی تعلق ندارد.

در قطعه «چه چیزا شنیدم» که توسط شرکت فرهنگی هنری «جام سبز» با مجوز شماره ۰۰۵۶۷/ ق/ ۲ / ۹۶ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت ۱۸۲۴۷ کتابخانه ملی منتشر شده، مهدی یراحی  آهنگساز و خواننده، هومن نامداری تنظیم، میکس و مسترینگ، میثم مروستی نوازنده سه تار، فرشید ادهمی نوازنده گیتار، امیرحسین کیان پور نوازنده دودوک، سعید هاشمی نظارت ضبط وکال، علی اذکاری طرح و اجرای کاور به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز