صالحی امیری:

رسانه ها در جهش مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی دارند

۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۴:۰۲:۱۱
کد خبر: ۵۶۰۶۷۹
رسانه ها در جهش مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی دارند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور مردم گفت: پیش بینی من یک طوفان است و یکی از عوامل اصلی این جهش مشارکت مردم در انتخابات، نقش رسانه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا، سید رضا صالحی امیری ظهر جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق مستقر در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی در خصوص جهش آرای مشارکت مردم حضور رسانه ها است.

وی افزود: انصافاً اصحاب رسانه گمنام هستند و من از همین جا به آنها خسته نباشید می گویم زیرا حلقه اصلی واسط بین مردم و دولت هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دولت سه اولویت اساسی دارد، بیان کرد: اقتصاد و معیشت نخستین اولویت دولت است و همچنین توسعه زیرساخت ها که مردم با توجه به آنها بتوانند مشکلات خود را برطرف کنند نیز دومین اولویت دولت به شمار می رود.

صالحی امیری توسعه اجتماعی و اخلاقی را سومین اولویت دولت عنوان کرد و ادامه داد: مسایل اجتماعی جامعه جدی است و خوشبختانه دولت نیز به این مسایل توجه دارد.

وی با بیان اینکه تعامل با کشورهای خارجی در اولویت برنامه های آقای روحانی برای دولت دوازدهم قرار دارد، گفت: آقای روحانی در یکی از شهرستان ها گفتتد در دولت دوازدهم همه تحریم های خارج از هسته ای به همت دولت لغو خواهد شد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در 63 هزار و 500 شعبه اخذ رای در سراسر کشور آغاز شد. 

درانتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 56 میلیون و 410 هزارو 234 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که امروز با مراجعه به شعب اخذ رای در سراسر کشور آرای خود را به صندوق های رای می اندازند. 

در این دوره از انتخابات، یک میلیون و 350 هزار و 294 نفر برای نخستین بار می توانند در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز