روز بزرگداشت ملاصدرا در رادیو تهران

۱۳۹۶/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۶۲۰۴۵
روز بزرگداشت ملاصدرا در رادیو تهران
شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «گفتاورد» امشب آثار و شخصیت ملاصدرا را بررسی و با حضور معاون پژوهشی بنیاد حکمت صدرا به مقام علمی او می پردازد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نوشین رهگذر تهیه کننده برنامه گفت:  گفتاورد برنامه ای گفت وگو محور است که با حضور فرهیختگان، صاحبنظران و اندیشمندان کشور برای تبیین موضوع های فرهنگی و اندیشه ای طراحی شده است. برنامه گفتاورد امشب هم به مناسبت روز اول خرداد؛ روز بزرگداشت ملاصدرا با حضور دکتر مقصود محمدی، معاونت پژوهشی بنیاد حکمت صدرا از رادیو تهران پخش می شود.  در این برنامه قصد داریم آثار و شخصیت ملاصدرا را بررسی و به پیوند دین و سیاست از نظر ملاصدرا بپردازیم.

 علاوه بر این؛ جایگاه انسان از دیدگاه ملاصدرا،  ابتکارات فلسفی او و مقام علمی ملاصدرا از دیگر مباحثی است که امشب در برنامه گفتاورد رادیو تهران تحلیل و بررسی خواهد شد.

همچنین تأثیر فضائل و رذائل اخلاقی در معرفت الهی از نظر ملاصدرا و هنر از نگاه ملاصدرا هم در این برنامه بحث و بررسی می شود.

اجرای برنامه گفتاورد را گروه اخلاق و زندگی شهروندی بر عهده دارد شما مخاطبان می توانید این برنامه را هر روز جز جمعه ها ساعت 22 و 30 دقیقه از رادیو تهران دنبال کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز