با حضور وزیر دفاع :

آیین تشییع حمید آخوندی برگزار شد

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۸:۲۹
کد خبر: ۵۶۴۲۴۵
آیین تشییع حمید آخوندی برگزار شد
آیین تشییع پیکر تهیه کننده مجموعه صندلی داغ با حضور جمعی از هنرمندان و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحوم حمید آخوندی؛ تهیه کننده سینما و تلویزیون و از جانبازان دوران دفاع مقدس، روز گذشته براثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت و پیکر وی صبح امروز، ششم خردادماه از مقابل مسجد الرسول (ص) در منطقه نازی آباد تشییع شد.

در این مراسم بعد از قرائت زیارت عاشورا پیکر این هنرمند برای تدفین به سمت بهشت زهرا در قطعه 51 خانواده شهدا و جانبازان انتقال یافت.

در این آیین، هنرمندان و مسئولان سینمایی از جمله محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، حجت الاسلام محمود دعایی رئیس موسسه مطبوعاتی اطلاعات، حبیب احمد زاده نویسنده، بیژن نوباوه نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و تعدادی از هنرمندان از جمله پ‍‍ژمان بازغی، مجید یاسر، راما قویدل و محمدحسین لطفی حضور داشتند.

 تهیه‌کنندگی آثار سینمایی از جمله «روز سوم»، «پایان خدمت»، «ماهور» و نیز برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» از آثاری است که در کارنامه مرحوم آخوندی دیده می شود.

«روز سوم» ملهم از یک داستان واقعی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی مرحوم حمید آخوندی از جمله آثار جذاب و متفاوت سینمایی دفاع مقدس است که در سال ۱۳۸۵ به نمایش درآمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز