در آیین افتتاح نمایش «اُ مثبت» عنوان شد

مسافرآستانه: «اُ مثبت» دارای لحظه‌های کمدی با موقعیت جدی انسانی است

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۳:۰۵:۲۴
کد خبر: ۵۶۶۶۳۷
مسافرآستانه: «اُ مثبت» دارای لحظه‌های کمدی با موقعیت جدی انسانی است
نمایش «اُ مثبت» با حضور گسترده هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر روز گذشته در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، زنگ افتتاح نمایش «اُ مثبت» روز گذشته در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان با حضور جمع کثیری از هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر در تماشاخانه مهر حوزه هنری توسط حسین‌مسافرآستانه نواخته شد.

در آیین افتتاحیه نمایش «اُ مثبت» چهره‌های نام‌آشنایی چون دادود فتحعلی بیگی، محمد حمزه‌زاده، حسن باستانی، علیرضا حنیفی، محمد حسین ناصربخت، کریم اکبری مبارکه، آتش تقی‌پور، محمدهادی قمیشی، محسن سلیمانی‌فارسانی و کوروش زارعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری حضور داشتند.

حسین مسافرآستانه برای نواختن زنگ افتتاح این نمایش با توجه به حضور هنرمندان برجسته در این مراسم، از داود فتحعلی بیگی خواست تا وی را در این کار یاری نماید. مسافرآستانه قبل از افتتاح این نمایش ضمن آروزی قبولی طاعات ایام ماه مبارک رمضان گفت: ان شالله نمایش«اُ مثبت» اجرای بسیار خوب و صمیمی، همراه با استقبال بسیار عالی از سوی مخاطبان خود داشته باشد.

مسافرآستانه پس از تماشای این نمایش به خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری گفت: نمایش «اُ مثبت» یک اثر معناگرای خوبی بود. این نمایش دارای لحظه‌های شیرین کمدی در کنار یک موقعیت جدی انسانی است. همین ویژگی، نمایش را تماشایی و لذت‌بخش برای مخاطب می‌کند. اجرای نمایش «اُ مثبت» دارای بازی‌های خوب و روان، متن خوب و ارزشمند همراه با کارگردانی بسیار هوشمندانه است. 

من از تماشای این نمایش بسیار لذت بردم. ضمن اینکه یک مفهوم بسیار خوب و انسانی را در کنار لحظات شاد و بامزه به نمایش گذاشت. نمایش «اُ مثبت» به یک واقعه انسانی اشاره دارد که شاید در جامعه چندان به آن توجه نمی‌کنیم. «اُ مثبت» سعی دارد تا این مفهوم انسان‌دوستانه را به مخاطبان خود یادآوری کند. از دیدگاه من «اُ مثبت» به مخاطب خود، خدایی شدن دل را بازگو می‌کند. وقتی از همه چیز و همه کس ناامید می‌شویم، تنها وجود هستی حق‌تعالی است. ما باید در همه لحظات زندگی برای خواسته‌های خود به خالق هستی مراجعه کنیم و تنها از او مَدَد جوییم تا مشکلات برطرف شوند. نمایش «اُ مثبت» توانست این مطالب را به خوبی منعکس و در دل مخاطب جای دهد.

یادآور می‌شود، «اُ مثبت» به کارگردانی سیدعلی موسویان از روز 9 خرداد تا 5 تیرماه- ساعت 19- در تماشاخانه‌ مهر حوزه هنری میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود. تماشاخانه‌ مهر در تقاطع خیابان حافظ و خیابان سمیه واقع است.  

علاقه‌مندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره‌ تلفن 09033411993 تماس گرفته یا به سایت www.Tiwall.com مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز