نمایشگاه خوشنویسی «بهار معنویت» برپا شد

۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۵:۰۷
کد خبر: ۵۶۸۹۸۴
نمایشگاه خوشنویسی «بهار معنویت» برپا شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی(ع) نگارخانه فانوس فرهنگسرای رازی نمایشگاه خوشنویسی «بهار معنویت» را در تاریخ ۱۷ خرداد ماه افتتاح می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا، در این نمایشگاه آثاری از محمد سلحشور، دارای مدرک کارشناسی ارشد و از استادان خوشنویسی که تاکنون آثارش را در نمایشگاه‌های متعددی در فرانسه، انگلستان، پاکستان، هندوستان، کویت، الجزایر، امارات و… به نمایش گذاشته به نمایش در آمده است.

همچنین امیر پژمان دارای مدرک کارشناسی ارشد و استاد خوشنویسی و برگزارکننده چندین نمایشگاه داخلی و خارجی، حسین نوروزی دارای مدرک کارشناسی و استاد خوشنویسی و برگزارکننده چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی که بیشتر او را با نقاشیخط‌های حاصل از ترکیب حروف تاریخی چون ثلث و ریحان و محقق می‌شناسیم، صفر گالشی دارای مدرک کارشناسی و استاد خوشنویسی و برگزارکننده چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی و اخویان تهرانی دارای مدرک کارشناسی ارشد و استاد خوشنویسی و صاحب چندین نمایشگاه گروهی و انفرادی داخلی با موضوعات قرآنی و با سبک‌های چلیپا، نستعلیق، ثلث و کتابت از دیگر افرادی هستند که آثارشان به نمایش درآمده است. این آثار همگی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

علاقمندان برای بازدید این نمایشگاه می توانند از ساعت ۹ صبح به آدرس میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی فرهنگسرای رازی مراجعه کنند.

نظر شما