معصومه ابتکار مهمان بخش جاودانه برنامه «ماه تمام»

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۱۴:۴۲:۴۰
کد خبر: ۵۶۹۶۱۷
معصومه ابتکار مهمان بخش جاودانه برنامه «ماه تمام»
سیزدهمین برنامه «ماه تمام» امشب (18 خرداد ماه) با حضور مهمانان مختلف به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیزدهمین قسمت این برنامه میزبان معصومه ابتکار (رئیس سازمان حفاظت محیط زیست)، توحید و حامد کاظمی (خواننده)، پیمان برومند (جراح گوش و حلق و بینی) خواهد بود.

معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش جاودانه­‌های این برنامه حضور دارد که  خاطراتی را از شغل خود بیان خواهد کرد و همچنین درباره اهمیت و سلامت محیط زیست مطالبی خواهد گفت.


 توحید و حامد کاظمی، برادران هادی کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون، از دیگر مهمانان این برنامه هستند. این دو خواننده  ترانه‌­هایی مانند: خوابزده، حس قشنگ، بی‌خوابی و ... را در کارنامه کاری خود دارند.
همچنین پیمان برومند، متخصص گوش و حلق و بینی مهمان دیگر این برنامه است  که حدود ۱۵ سال به عنوان پزشک در مناطق مختلف ایران مشغول به فعالیت بوده  و از تجربیاتش دراین زمینه خواهد گفت.

«ماه تمام» برنامه‌ایست که  با اجرای عبدالله روا و با بخش‌های مختلفی همچون «تنفس»، «همسفر»، «دلدادگی»، «این مردم نازنین» و  گفتگو با مهمانان و کارشناسان مختلف به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

برنامه «ماه تمام» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و مجموعه تفریحی ورزشی ارم سبز تولید شده است که در ماه مبارک رمضان، هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه مهمان مخاطبان  خواهد بود. گلچینی از این برنامه هم روز بعد ساعت ۹ صبح پخش می‌شود.

نظر شما