«زن شگفت‌انگیز» بازیگر مطرح سینما را شکست داد

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۶:۰۶
کد خبر: ۵۷۱۳۰۰
«زن شگفت‌انگیز» بازیگر مطرح سینما را شکست داد
بازسازی فیلم «مامی» این بار با بازی تام کروز در نقش اصلی، با اکران این آخر هفته در آمریکا و بازار جهانی با اقبال روبه رو شد، اما نتوانست «زن شگفت‌انگیز» را از راس باکس آفیس پایین بکشد.
به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «مامی» که همین آخر هفته روی پرده‌ها رفت با فروش نزدیک به ۱۴۲  میلیون دلار در سه روز افتتاحیه خود در بازار بین‌المللی، موفق نشد در آمریکا از مرز «زن شگفت‌انگیز» عبور کند.

«مامی» یکی از فیلم‌های هیولایی پرطرفدار در هالیوود، این آخر هفته در آمریکا برای نخستین بار راهی پرده‌های نقره‌ای شد. این فیلم با افتتاحیه ۳۲.۲ میلیون دلاری در بازار داخلی با نمایش در ۴۰۳۵ سالن سینما، از سوی کمپانی یونیورسال اکران شد. این فیلم در بازار بین‌المللی بهتر ظاهر شد و موفق شد تا با اکران در ۶۳ بازار ۱۴۱.۸ میلیون دلار فروش کند.

به این ترتیب بهترین افتتاحیه فیلمی از تام کروز با فیلم «مامی» رقم خورد.

«واندر وومن» یا «زن شگفت‌انگیز» ساخته پتی جنکینز با عبور از رمز ۲۰۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا در ۱۰ روز فروش خود به این حایگاه رسیده است. در بازار بین‌المللی این فیلم ۵۸.۱ میلیون دلار دیگر در این هفته فروش کرد تا در مجموع  فروشش را به ۲۳۰ میلیون دلار برساند. این فیلم در مجموع بازار جهانی ۴۳۵ میلبون دلار فروش کرده است. این فیلم که داستان آن در جهان داستانی ابرقدرت‌ها می‌گذرد، از محصولات برادران وارنر است.

«مامی» که با هزینه ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده است، برای  کسب موفقیت بیش از هر چیز به بازار بین‌المللی چشم دوخته است.  در این میان چین با فروش‌۵۲.۲ میلیون دلار یکی از موفق‌ترین بازارهای این فیلم بوده ست.

این فیلم ساخته آلکس کورتزمان است و داستان یک شاهزاده باستانی با بازی سوفیا بوتلا را روایت می‌کند و کروز در نقش مردی ظاهر شده که مقبره مومیایی شده این شاهزاده خانم را از دوران باستان کشف می‌کند.

«کاپیتان زیرشلواری»، «دزدان دریایی کاراییب» و «محافظان کهکشان، فیلم دوم» دیگر فیلم‌هایی هستند که در ۵ رده نخست باکس آفیس جای دارند.

«کاپیتان زیرشلواری» فیلم سوم باکس آفیس آمریکا این هفته ۱۰.۷ میلیون دلار فروخت و با نمایش در ۳۶۷۹ سالن سینما در سومین هفته اکرانش مجموع فروش داخلی خود را به ۴۴.۶ میلیون دلار رساند.   

«دزدان دریایی کاراییب: مران مرده قصه نمی‌گویند» محصول دیزنی با فروش ۶۰۰ میلیون دلار در بازار جهانی، این هفته در بازار داخلی ۱۰.۷ میلیون دلار دیگر فروخت و در بازار بین‌المللی ۳۸.۴ میلیون دلار فروش کرد.

«محافظان کهکشان» نیز ۶.۲ میلیون دلار دیگر در بازار داخلی فروخت و در جهان فروشش را به ۸۳۳.۲ میلیون دلار رساند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز