ویژگی های «از تو به یک اشاره» ویژه برنامه افطار رادیو ایران

۱۳۹۶/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۸:۳۱
کد خبر: ۵۷۱۳۳۶
ویژگی های «از تو به یک اشاره» ویژه برنامه افطار رادیو ایران
تهیه کننده ویژه برنامه افطار رادیو ایران بیان کرد که تلاش شده است در فرم اجرایی از تکنیک های برنامه سازی به جا و مناسب استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا، ساجد قدوسیان تهیه کننده «از تو به یک اشاره» ویژه برنامه افطار رادیو ایران گفت: در هر برنامه یکی از صفات الهی به عنوان موضوع محوری مطرح می شود که سعی کرده آن را در فضای اجتماعی تعریف کرده و سوالی در این خصوص مطرح کنیم که مخاطبان در برنامه مشارکت داشته باشند. این صفات الهی در آیتم انتهایی برنامه با عنوان «یک قدم نزدیکتر» تجمیع شده و هر روز یک صفت به این اوصاف اضافه می شود، ضمن اینکه همزمان در رادیو نمای ایران این مسیر طی می شود.

قدوسیان با اشاره به بخش های مختلف برنامه بیان کرد: بخشی از برنامه با نام «تلالو» محتوای سخنان علمای دین درباره اخلاق است. بخش دیگر «سی روز در استان» که هر روز به یکی از استان های کشورمان سر می زنیم تا از رسوم خاص شهرها و استان ها در ماه مبارک رمضان با خبر شویم و همچنین «از حرم تا حریم » گفتگو با خانواده شهدای مدافع حرم و پیام های اخلاقی ائمه جمعه شهرستان های مختلف از دیگر بخش های این برنامه است.

«از تو به یک اشاره» ویژه برنامه افطار رادیو ایران است که به دلیل استقبال مخاطبان دومین سال متوالی به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان، گویندگی فاطمه آل عباس و با همکاری علی رضا  فتحی پور، سعید توکلی، نسیم رفیعی، فاطمه نیرومند، گیتی محمدی، حسن همایی، سارا آقا محمدی، احسان زارع، متین السادات فیروزی، افسانه خیرخواه، لیلا حسین پور، سیما بلوری، محسن دین محمد و... از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۱ روی آنتن رادیو ایران می رود.

تهیه کننده ویژه برنامه افطار رادیو ایران گفت: یکی از نکات مثبت برنامه که هم سال گذشته و هم امسال با استقبال مواجه شد، فرم اجرایی آن است که ما سعی کردیم از تکنیک های برنامه سازی به جا و مناسب استفاده کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز