پاسخ تند و تیز آقاى بازیگر به یک خبرنگار ایرانى

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۰۵:۰۱:۵۹
کد خبر: ۵۷۴۸۲۱
گفتگوی بلند مصطفی زمانی با روزنامه “اعتماد” به دلیل بولد شدن یک سری انتقادات موجود در آن که خطاب به تهیه کنندگان “شهرزاد” بیان شده بود در کانون توجه قرار گرفت.

به گزارش برنا، زمانی در این گفتگو از دیر شروع شدن تولید “شهرزاد۲” برای دیرتر دستمزد دادن گفت و البته به گلایه از تهیه کنندگان به ظاهر مودبی پرداخت که خیلی سعی می کنند ادای هنرمندان را درآورند اما نمی توانند.

بازتاب این گفته های آمیخته در دل یک گفتگوی تفصیلی آن قدر بود که زمانی مجبور به واکنش شد.

زمانی که درون گفتگویی جدی جملات بالا را بیان کرده با “شوخی” دانستن گفته هایش در صفحه اجتماعیش نوشت:  یک روز قبل از پخش سریال، حرف های قدیمی در یک مصاحبه را دوستان خبرنگار لطف کرده و تیتراول سریال ما کردند در سریالی که هم اکنون در سر صحنه ان هستم.

وی ادامه داد: آیا نیت غیر این است که من را در مقابل همکارانم قرار دهند؟؟ به نظر با همه احترامی که برای خبرنگاران قائلم، انتشار این خبر را در این مقطع چیزی جز عقب افتادگی برخی از این عزیزان نمی دانم و امیدواربودم اخلاق حرفه ای را رعایت کرده و مصاحبه را با تایید بنده چاپ می کردند که از ابتدا قرار بر این بود،نه آن که چند شوخی وسط مصاحبه را تیتر یک کنید. تا چند روزی هم شما خوش باشید./سینما روزان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز