در کیاشهر گیلان

فیلمبرداری سریال "گیله‌وا" کلید خورد

۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۳:۰۱:۲۶
کد خبر: ۵۷۵۱۳۱
فیلمبرداری سریال گیله‌وا کلید خورد
فیلمبرداری از سریال "گیله‌وا "که از دریچه نگاه عاطفی و اجتماعی به حوادث تاریخی واپسین روزهای جنگ جهانی اول به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سازمان هنری رسانه‌ای اوج روز گذشته به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان در کیاشهر گیلان کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری برنا، فیلمبرداری از سریال تاریخی اجتماعی «گیله‌وا» که به بررسی روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران در برهه‌ای خاص از تاریخ می‌پردازد به عنوان یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال اوج در شمال کشور کلید خورد.

فیلمبرداری این سریال که با زاویه‌ای متفاوت و از دریچه‌ی نگاه عاطفی مردم به روایت داستانی تاریخی از ایام قحطی ایران در واپسین روزهای جنگ جهانی اول می‌پردازد، پس از پایان نگارش فیلم‌نامه و طی کردن مراحل مقدماتی، روز گذشته 28 خرداد در کیاشهر استان گیلان آغاز شد.

اردلان عاشوری که فیلمنامه سریال گیله‌وا به قلم او است، به کارگردانی این سریال نیز می‌پردازد. همچنین حسین تراب‌نژاد به بازنویسی فیلمنامه این سریال پرداخته است و امیر بنان نیز تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد.

در مورد سایر عوامل تولید سریال گیله‌وا؛ مجید اسکندری طراحی گریم، پیام عزیزی مدیریت فیلمبرداری، اصغر نژادایمانی طراحی صحنه و لباس، حسن لفافیان مدیریت برنامه‌ریزی، ایمان کرمیان مسئولیت جلوه‌های ویژه‌ی میدانی و داود معدنی مدیریت تولید را بر عهده دارند.

بر اساس تخمین‌ها، فیلمبرداری از سریال گیله‌وا که در روز گذشته آغاز شد تا اواخر تابستان ادامه خواهد داشت و احتمالا در اواخر پاییز سال 1396 از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

نظر شما