اجرای نمایش «صبحانه در غروب» آغاز شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۳:۳۲:۱۰
کد خبر: ۵۷۸۷۵۸
اجرای نمایش «صبحانه در غروب» آغاز شد
اجرای نمایش «صبحانه در غروب» به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا، اجرای نمایش «صبحانه در غروب» به نویسندگی و کارگردانی گلچهر دامغانی و تهیه کنندگی بابک قهرمامی از روز دوشنبه پنجم تیر ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد. «صبحانه در غروب» داستان دو سرباز و یک افسر در روزی از روزهای سال ۷۵ در منزل مادر است؛ اتفاقی که هر سه مرد را پیوند داده و باید گفته شود و عشقی دور که ندا می‌دهد.

مجتبی پیرزاده، علی ثانی‌فر، شمسی صادقی، حسین فرضی‌زاد و سلما کریم عمری بازیگران این نمایش هستند. این در حالی است منوچهر شجاع طراح صحنه و نور، مصطفی مرادی طراح پوستر و بروشور، هادی بادپا دستیار کارگردان و برنامه ریز، زهرا آقاپور منشی صحنه، سید حمیدرضا صفوی مدیر صحنه، سعید زارع دستیار طراح صحنه،  سجاد ایران منش ساخت تیزر، سپهر وکیلی تدوین و صدا گذاری، تایماز رضوانی و بهادر باستان حق عکاسان، غزل نهانی مشاور رسانه ای و روابط عمومی، حمیدرضا جدیدی تبلیغات مجازی و بابک قهرمانی تهیه کننده عوامل اجرایی این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

نمایش «صبحانه در غروب» به کارگردانی گلچهر دامغانی هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۲۱:۱۵ با مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز