کتاب «جلدسازی اسلامی» روانه بازار شد

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۰:۵۶:۲۰
کد خبر: ۵۷۸۹۹۱
کتاب «جلدسازی اسلامی» روانه بازار شد
کتاب نفیس «Islamic Bookbinding» (جلدسازی اسلامی) با همکاری پژوهشگر ایرانی و موزه اسلامی مالزی روانه بازار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، کتاب «Islamic Bookbinding» (جلدسازی اسلامی) حاصل فعالیت پژوهشی عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری مازندران با محققان کشور مالزی است. این کتاب که توسط مصطفی رستمی به همراه چند نفر از پژوهشگران موزه هنرهای اسلامی مالزی تالیف شده، با سرمایه‌گذاری کشور مالزی در قطع رحلی و تمام‌رنگ وارد بازار بین‌المللی کتاب شده است.

این کتاب که به زبان انگلیسی و با کیفیتی نفیس چاپ شده، حاصل پژوهش یک‌ساله پژوهشگران است.

مصطفی رستمی، عضو هیئت علمی دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران، از سوی موزه اسلامی مالزی که یکی از موزه‌های شاخص اسلامی در جنوب شرق آسیا است به منظور انجام پژوهش درباره فن‌شناسی، ارزیابی و تحلیل فنی و هنری جلدهای اسلامی نفیس آن موزه به عنوان پژوهشگر و نویسنده میهمان در تابستان ۱۳۹۵ دعوت به همکاری شد.

در مدت حضور این محقق در آن کشور، بخش میدانی پروژه صورت پذیرفت، اما مطالعات کتابخانه‌ای و تحلیل یافته‌ها به همراه تدوین نهایی کتاب تا بهار ۱۳۹۶ ادامه یافت، تا این‌که در اردیبهشت‌ماه امسال در نمایشگاه بین‌المللی نسخ خطی جهان اسلامی در کوالالامپور مالزی به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کتاب Islamic Bookbinding جلدسازی اسلامی که دومین کتاب مصطفی رستمی در گستره بین‌المللی است، با قیمت ۱۴۵ رینگیت مالزی معادل ۱۳۰ هزار تومان ایران در بازار بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز